viva mexico - Reisverslag uit San Cristóbal, Mexico van jolanda - WaarBenJij.nu viva mexico - Reisverslag uit San Cristóbal, Mexico van jolanda - WaarBenJij.nu

viva mexico

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg jolanda

23 September 2011 | Mexico, San Cristóbal

bedankt voor jullie reacties allemaal bij het vorige bericht. Ik zit vandaag nog in mexico en morgen gaan we naar Guatamala. Nu in de bergen waar we vandaag indianendorp hebben bezocht. Eerdere dagen zijn we al naar chichen itzà, Uxmal en Palenque geweest, de oude mayasteden opgravingen De eerste vond ik wat minder, veel mensen en veel verkopers. De andewre twee waren geweldig. Fotos volgen nog want weet niet of ik daar nu tijd voor heb. Het landschap was wel erg saai, plat en erg rechte wegen. Wel erg warm en vochtig. Nu dus in de bergen en fris maar wel mooieomgeving.
De groep is superleuk maar de reisleidster is minder, en dat vind iedereen, erg belerend. En ze verteld alles vreselijk langdradig. Vandaag kwam ik er achter dat ze het helemaal niet leuk vind als je s`morgens niet met de groep ontbijt. Wij vinden dat dat ieder voor zich moet weten. Dus ik denk dat dat nog wel een keer mis gaat deze vakantie.
Nou hou het er even bij, als ik weer tijd heb volgt er meer nieuws

groeten jolanda

  • 24 September 2011 - 09:26

    Elly:

    Hoi Jolanda,
    Het toerisme met daarbij behorende middenstand is natuurlijk gegroeid sinds 30 jaar geleden. (oei ik word oud). Ik vond citzen itza geweldig mooi. Jammer dat de gids niet zo geweldig is maar wel prettig dat je in een leuk gezelschap ben. De natuur in Guatamala is mooier, maar je zit dan ook echt in het tropische oerwoud, zeker in Tikal. Ze zullen daar nu veel meer blootgelegd hebben, want daar waren ze druk mee bezig. Ben benieuwd hoe je het daar vind. Ik hoop dat men nog veel klederdracht draagt, want dat is zo mooi. Geniet en ik kijk uit naar je volgende bericht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jolanda

Hallo allemaal, Om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen hier. En om fotos te bekijken heb ik dit dagboek aangeschaft, veel plezier! groet jolanda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 35506

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: