zand, zee, ztrand - Reisverslag uit Jacó, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu zand, zee, ztrand - Reisverslag uit Jacó, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu

zand, zee, ztrand

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg jolanda

29 December 2013 | Costa Rica, Jacó

Nou alweer een berichtje van mij, even twee daagjes naar zee geweest, het beroemde Jacó. Voorheen ging ik daar redelijk vaak naar toe omdat het het dichstbijzijnde mooie strand is en het altijd wel relaxed was met vele surfers. Sinds enkele jaren is de bouwziekte toegeslagen en zijn er vele hoge en lage hotels bijgekomen en is het eigenlijk te vol. Maar ik had niet heel veel tijd om verder weg te gaan dus dacht ga toch nog maar eens keer kijken. En bijna kon ik er niet blijven want vanwege de vakantie was het er vol, vol en bijna vol. De laatste plek waar ik dacht nog te proberen had nog een plekkie voor redelijke prijs. Alhoewel zeker het dubbele van de normale prijs dus maar een nachtje gebleven.
Heel het strand afgewandeld, lekker gegeten, geshopt, biertje gedaan in de bar en gezeverd met een amerikaan uit Luisiana en verschillende grote rood met blauwe papegaaien over zien vliegen en natuurlijk de pelikanen die er altijd zijn.
Nu net weer lekker thuis gekomen en bedacht dat ik de volgende keer niet meer in de vakantie ga en liever naar ander strand ga maar heb me zeker vermaakt en relaxed wat toch de bedoeling was.

groeten hasta luego

  • 29 December 2013 - 11:26

    Elly:

    Wat ziet het er toch mooi uit! Schitterend. Ook je selfie! Is hier het woord van het jaar geworden. je ziet er goed uit. Ben je in dat hotelletje geweest waar wij toen ook geslapen hebben?
    Bijna alle stranden zullen wel toeristischer zijn geworden, eigenlijk ook wel logisch.
    Hè Jol goede jaarwisseling!

  • 29 December 2013 - 12:12

    Angela:

    Ziet er goed uit Jolanda! Wij doen het hier maar met regen en kou...

  • 29 December 2013 - 17:33

    Anton Sprangers:

    Leuk om zo snel weer een update te krijgen,
    Fijne jaarwisseling en gezond en succesvol 2014.
    anton

  • 29 December 2013 - 20:35

    Amber:

    Een strandwandeling klinkt heerlijk! Jammer dat ze het zo aan het volbouwen zeg! Lijkt een eeuwigheid geleden dat wij er samen aan het rondreizen waren en die stomme Duitsers er met je tas vandoor waren gegaan! Zou zo weer terug willen. Misschien kom ik wel weer een keertje.
    Hier is alles goed. Vanmiddag lekker buiten gespeeld met de kinderen want het is nog steeds niet echt koud en de zon scheen hier lekker vandaag. Kids zitten inmiddels allebei op de basisschool.
    Fijne jaarwisseling en alle goeds!

    Groetjes Amber

  • 02 Januari 2014 - 19:14

    Mariëlla:

    He, leuk weer wat van je te horen! Enne, gelukkig nieuwjaar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jolanda

Hallo allemaal, Om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen hier. En om fotos te bekijken heb ik dit dagboek aangeschaft, veel plezier! groet jolanda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 35474

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: