vacantie - Reisverslag uit Santa Lucía, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu vacantie - Reisverslag uit Santa Lucía, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu

vacantie

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg jolanda

18 September 2011 | Costa Rica, Santa Lucía

hallo,

Morgen is het dan zover en vertrek ik weer eens een keer op vacantie. De reis gaat naar Mexico, Guatamala, stukje Honduras en doorsteek door Belize. En dat allemaal in 2 weken. Het is een rondreis met Fox en er zijn 16 deelnemers. Ik ontmoet ze op het vliegveld in Cancun (mexico) tenminste dat hoop ik. En van daaruit reis ik dus met de groep. De vliegreis heb ik zelf moeten regelen, die gaat naar Panama en dan rechtstreeks naar Cancun, voor mij een peuleschil. We gaan dan alle bekende maya gebieden en tempels bezoeken zoals Tikan en Copan. Altijd al een droom geweest om dat eens te gaan bezichtigen en nu komthet er dan van. Ik zal jullie op de hoogte proberen te houden via deze site.

doei doei

  • 18 September 2011 - 18:38

    Anton:

    Hi Jokanda,
    goede vooruitzichten. Ik heb wel de tempels in Mexico gezien, maar niet die in Guatamala en Honduras. Geweldig en vergeet vooral niet om foto's te maken.
    Fijne reis en veel plezier.
    Anton.

  • 18 September 2011 - 18:53

    Amber:

    Hola Jolanda,

    Klinkt goed! Ik vond Guatemala en Honduras erg mooi maar ga tegenwoordig naar Center Parcs, hi hi. Ga je ook naar de markt in Chichicastenango en het meer op van Panajachel? Lekker eten ook, hoe heet dat u ook al weer? Warme bruine bonen pasta, anafre geloof ik (wij maakte daar altijd biafra van). En gegrilde lente ui-achtige dingen.
    Belize lijkt me prachtig. De natuur daar schijnt nog mooier te zijn dan in Costa Rica.
    Wij zitten midden in een verbouwing en gaan eind oktober verhuizen naar de boerderij van mijn schoonouders, druk, druk, druk. Vooral met 2 kleine kinderen. Tristan is net 3 geworden en Mila is bijna 2,
    Nou, hele fijne vakantie en we lezen en zien de ervaringen op deze site (hoop ik),

  • 18 September 2011 - 19:30

    Elly:

    Hè Jol,
    Dan kom je ook op plekken waar ik in 87 ben geweest: Merida, citzen itza, cancun, tikal, guatamala city, antiqua, meer van atitlan en Chichicastenango. Zo mooi!
    Ben benieuwd naar jouw ervaringen en foto's natuurlijk. Heel veel plezier.
    Ik heb overigens een nieuwe baan in Zaltbommel. Ook op een praktijkschool.

  • 18 September 2011 - 19:33

    Elly:

    Overigens is Belize zo anders dan de omringende landen. Het lijkt net alsof je in een andere wereld binnenkomt.
    Beleef het maar. Geniet ervan. En ik hoop dat je een heel gezellig gezelschap treft.

  • 19 September 2011 - 07:05

    Arno En Liek:

    Hey Jolanda,
    Dat klinkt helemaal geweldig! Wel een flinke reis zeg in twee weken. Een vol programma dus.. Maar wij zouden met een week al blij zijn hoor! De vakanties met kinderen zien er toch net ietsje anders uit. Geniet ervan en we houden je avonturen in de gaten!
    liefs Arno en Liek.
    Amber ook groeten van ons!!

  • 19 September 2011 - 16:41

    Angela:

    Wat een superreis! Ben ook ooit in Mexico geweest en de Mayacultuur is echt indrukwekkend! Ik weet niet of je dit nog op tijd leest, maar hoe dan ook: veel plezier!

  • 20 September 2011 - 13:03

    Conny:

    Ha die Jolanda,
    Heel leuke vakantie gewenst in het voor jou niet zo verre Mexico..haha..we zien je belevenissen hopelijk terug op deze site..zou leuk zijn..geniet ervan !!
    groetjes Conny & Caroline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jolanda

Hallo allemaal, Om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen hier. En om fotos te bekijken heb ik dit dagboek aangeschaft, veel plezier! groet jolanda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 35512

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: