metallica - Reisverslag uit Santa Lucía, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu metallica - Reisverslag uit Santa Lucía, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu

metallica

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg jolanda

11 Maart 2010 | Costa Rica, Santa Lucía

Hoi,

Ja gaaaaaaaaff was het.
Afgelopen zondag was dan eindelijk het veelbelovende concert van Metallica. Voor de eerste keer in hun carriere kwamen ze in Costa Rica en dat was wel duidelijk want het was razendsnel uit verkocht.
Gelukkig hadden wij kaartjes (arno en ik)en daar hadden we zeker geen spijt van. Om 17.45 uur kwamen we aan en konden we onze plek zoeken, een staan plaats maar wie gaat er nou ook zitten bij Metallica.
Ongeveer midden op het veld stonden we.
Eerst het voorprogramma, een bandje uit Costa Rica en een uit USA maar ik vond beiden niet veel aan.
Het echte werk begon om 20.00 uur en ze kregen er zelf ook geen genoeg van, tot half 11 hebben ze wel gespeeld en het mooie was dat alle oude bekende nummers voorbij kwamen. Een concert compleet met vuurwerk en vlammen en 30.000 mensen die uit hun dak gingen. Die hadden dat hier dan ook nog nooit meegemaakt in dit land.
Gelukkig hadden ze grote schermen want het viel niet mee om het goed te zien.
Maar horen wel natuurlijk, gewoon op de bas meetrillen, krijg er nog kippenvel van.
Het was voor ons een belevenis er bij,

groeten Jolanda

  • 12 Maart 2010 - 08:41

    Anton:

    Nou mooi niks voor mij, al die zware bassen.
    geef mij maar Francoise Hardy (met of liever zonder) Johny Halliday.
    Ha, ha

  • 15 Maart 2010 - 14:33

    Marieke:

    He Jolanda,

    Gaaf zeg! En wat een mensenmassa, zeker de moeite waard dus.
    Ik mail je,
    Groetjes Marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jolanda

Hallo allemaal, Om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen hier. En om fotos te bekijken heb ik dit dagboek aangeschaft, veel plezier! groet jolanda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 35486

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: