olé olé olé hup nederland - Reisverslag uit Santa Lucía, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu olé olé olé hup nederland - Reisverslag uit Santa Lucía, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu

olé olé olé hup nederland

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg jolanda

19 Juni 2010 | Costa Rica, Santa Lucía

Vanmorgen om half 5 mijn nest uit om om half 6 in Escazu in het jazz-café te staan om Nederland - Japan te kijken.
Wat een tijden en mede daarom mis ik veel deze keer van de WK.
Maar gisteren belde Rolando en Karianne (hij tico, zij nederlandse) op of ik toch niet mee ging en toch maar besloten van wel.
Met zo´n 100 nederlanders samen kijken op groot scherm en ook nog met ontbijt erbij.
Gezellig maar blijft wel vroeg. Wedstrijd was wel beetje saai, zeker eerste helft, tweede gelukkig beter en ik denk nog steeds dat dat komt omdat ik toen pas mijn oranje hoed had op gezet (bedankt conny en caroline)
Gelukkig is de komende wedstrijd op een beetje schappelijker tijdstip om 12.30 uur.

Verder ben ik druk met het huis opknappen van San Roque, daar zijn de huurders uit vertrokken en hebben beetje vervuild achter gelaten.
Vanmorgen zijn er mensen komen kijken en hopelijk willen zij het huren vanaf juli.

Heb wat fotos bijgedaan van jazz café maar helaas sta ik er niet op en foto van onze sterspeler Bryan Ruiz van Twente met onze ambassadeur (links) en Cor (regelaar nederlandse club rechts)

P.s. Paul hopelijk komen de felicitaties zo nog bij jou want weet nu even niet meer welk adres te gebruiken.

en Papi, nu dan wel een fijne vaderdag en zal zoals gewoonlijk aan je denken, kus

Jolanda

  • 19 Juni 2010 - 21:36

    Karin:

    Heb vandaag mijn verjaardag nog eens gevierd (deze x zonder je) en met z'n alle voetballen gekeken! heb je gemist tussen mijn vriendinnen. en......Oranje hoed alle dag ophouden! Xje Kaat

  • 20 Juni 2010 - 11:58

    Anton:

    Hoi Jola,
    ik hoef gelukkig niet zó vroeg op.
    Ik zit in Brazilië en daar beginnen de wedstrijden pas om 8.30 uur, gelukkig. Maar ik moet wel 2 meetings afzeggen, omdat de Brazilanen geen "tijd" hebben, van wege het Futjeboll

  • 30 Juni 2010 - 15:10

    Angela:

    Hey Jolanda, leuk om te lezen dat jullie daar ook de wedstrijden kijken! Vrijdag ook weer?!

    Grtz,
    Angela

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jolanda

Hallo allemaal, Om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen hier. En om fotos te bekijken heb ik dit dagboek aangeschaft, veel plezier! groet jolanda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 35503

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: