nog steeds oranje boven - Reisverslag uit Santa Lucía, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu nog steeds oranje boven - Reisverslag uit Santa Lucía, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu

nog steeds oranje boven

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg jolanda

04 Juli 2010 | Costa Rica, Santa Lucía

Spannend nog steeds met al dat WK gebeuren.
Ik ben ook al echte tv ster aan worden, al twee keer op tv geweest. Helaas kan ik filmpjes niet krijgen om ze jullie ook te laten zien dus moeten jullie mij zo maar geloven.
Nu op naar dinsdag tegen Uruguay. Mijn oranje tenue hangt al weer klaar en gelukkig deze keer om 12.30 uur. Dan verzamelen we weer allemaal in jazz café. Vorige keer was echt top, feest binnen en daarna naar buiten op straat komt er net een persoon op moter langs met braziliaans shirt, die werd natuurlijk meteen aangehouden en dit alles werd nog uitgezonden ook s´avond op tv. Op mijn werk waren de meesten voor Brazillie en waren ze me al aan het plagen dat dit de laatste wedstrijd was voor Nederland. Natuurlijk heb ik ze meteen even gebeld vanuit het café zodat ze toch even konden meegenieten van de nederlandse sfeer!
Voor iedereen veel kijkplezier de dinsdag en hopen op de.....

FINALE

groeten Jolanda

  • 05 Juli 2010 - 07:48

    Arno En Liek.:

    Hey Jolanda,

    Wat een geweldige wedstrijd was het toch he!! Van het ene uiterste in het andere (1e en 2e helft) Ongelooflijk gewoon, wat spannend. Leuk dat je dat daar toch flink mee kunt vieren in een Hollandse sfeer. Anders mis je inderdaad toch wel iets. Misschien is het bij jullie zelfs wel gezelliger... Het is lang geleden dat we gemaild hebben. Ik wil graag weer wat uitgebreider mailen maar ben steeds bang dat het niet aankomt!(keilang typen voor niks wittewel..)Kun je je enige echte goede mailadres een keer doorgeven? Dan stuur ik weer een langere mail. Voor nu HOUWDOE en een superfeest morgen!
    liefs van ons (Arno en Liek.

  • 05 Juli 2010 - 12:37

    Marieke:

    WE GAAN ERVOOR, VOOR DIE FINALE!!!! VEEL PLEZIER MET DE WEDSTRIJD MORGEN, WE MAILEN!!!

    x MARIEKE

  • 05 Juli 2010 - 14:51

    Anton:

    Ik verwacht morgen avond wer een ORANJE verslagje van je en natuurlijk Zondag zeker!

    groet, Anton.

  • 06 Juli 2010 - 19:02

    Elly:

    Leuk om jou site weer te kunnen ontvangen.
    Heb veel gemist en ben nu weer een beetje op de hoogte.
    Kijk weer uit naar de volgende.
    Liefs Elly

  • 29 Augustus 2010 - 13:44

    Jesper En Kim:

    Hoi Jolanda,
    Jesper(peters) had bij ons (brink5-7)gelogeerd.Nu hadden we het over vroeger en wie er allemaal hier gewerkt hadden enz.en toen kwamen we natuurlijk ook bij jou.
    Jesper wilde graag even je site zien,dus heb ik hem even opgezocht.
    Jesper zei,hey Jolanda zit echt op Costa Rica,haha.Vond het leuk om te zien.
    Alles goed daar bij jou?
    Hier alles prima,ga brink 5-7 nu ook verlaten en ga Marieke achterna.Ga ook bij de n8w8 op zonhove.
    Nou groetjes van Jesper en Kim

  • 15 Oktober 2010 - 08:20

    Conny:

    Jolanda, je e-mail doet werkt niet volgens mij !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jolanda

Hallo allemaal, Om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen hier. En om fotos te bekijken heb ik dit dagboek aangeschaft, veel plezier! groet jolanda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 35511

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: