dagje uit - Reisverslag uit Puntarenas, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu dagje uit - Reisverslag uit Puntarenas, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu

dagje uit

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg jolanda

04 Januari 2010 | Costa Rica, Puntarenas

Hola amigos y amigas,

Vandaag had ik afgesproken om Magdalena en haar kinderen weg te brengen naar haar zus die in Esparza woont. Vlakbij ligt Puntarenas aan de zee en ik had bedacht om door te rijden en daar een bezoekje te brengen. Dus eerst de vakantiegangers afgezet en doorgereden naar Puntarenas. Het stadje straalt niet van mooiheid maar is wel apart. Het is ee strookje land met het smalste stuk 100 meter breed en het breedste 600 meters breed. Wat dus wil zeggen dat je op sommige plekken aan 2 kanten de zee ziet. Tot aan het einde doorgereden waar je dus ook in de zee uitkomt(als je niet oplet) en daar kun je de ferry nemen.
Maar ik ben via de touristen straat (boulevard) verder gereden om de "love boat" te bekijken.
Helaas kun je er niet vlakbij komen maar ook van een afstand zie je wel dat die dingen behoorlijk groot zijn. Heb er een eettentje opgezocht en er eens lekker voor gaan zitten.
Nadat eten wat gezakt was wilde ik verder rijden om een leguanenpark te bekijken maar helaas heb ik dat nooit kunnen vinden!
Dus toen maar via andere weg terug gereden, heb ook nog zat te doen in en om huis. Maar het leguanenpark ga ik toch nog eens zoeken.

  • 05 Januari 2010 - 12:56

    Risette:

    He Jolanda!!
    De beste wensen voor 2010!!! En dat er maar veel mooie, fijne en lieve dingen op je pad mogen komen!
    Liefs vanuit schijndel

  • 05 Januari 2010 - 23:40

    Marieke:

    Ha Jolanda,

    Een allerbest 2010 wensen wij jou toe!
    Zijn de kaartjes inmiddels nog aangekomen?
    Het zal toch niet zo zijn dat ik nog steeds het verkeerde adres gebruik??? Kun je me anders weer even het (juiste) adres geven?
    Leuk verhaaltje weer van jou met bijzondere foto's (met die lekkere temperaturen volgens mij). Hier is het momenteel DIT-VIND-JOLANDA-GEEN-FIJN-TEMPERATUURTJE-WEER...
    Sneeuw en vrieskou...
    Ik mag het wel, doet me denken aan skiën en après-skiën van een aantal jaar geleden...
    Nu hier met Fenne sneeuwpret, lekker sleeën!!! Geniet jij maar gewoon van de temperatuur daarzo en "take-care"...
    De groetjes en tot snel weer!
    Marieke, Christian, Fenne en Timo

  • 06 Januari 2010 - 08:18

    Angela:

    Hey Jolanda,

    Leuk om weer wat foto's te zien van Costa Rica. Het aftellen is nu écht begonnen!

    Grtz,
    Angela

  • 06 Januari 2010 - 10:04

    Anton:

    Hi Jolanda,
    allereerst de beste wensen voor 2010, natuurlijk.
    Wij komen net terug uit het zeer warme Java en Bali, in een vrieskoud en glad Holland.
    Verslag volgt binnenkort, je weet wel.
    Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jolanda

Hallo allemaal, Om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen hier. En om fotos te bekijken heb ik dit dagboek aangeschaft, veel plezier! groet jolanda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 35478

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: