navidad navidad linda navidad!!!!! - Reisverslag uit Santa Lucía, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu navidad navidad linda navidad!!!!! - Reisverslag uit Santa Lucía, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu

navidad navidad linda navidad!!!!!

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg jolanda

22 December 2009 | Costa Rica, Santa Lucía

Hoi hoi,

Alweer bijna een jaartje voorbij en dus weer tijd voor de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en geniet van de feestdagen.

Ik ga waarschijnlijk genieten van een kalkoen zoals hier nog de gewoonte is. Gezellig met de buurtjes samen.

Marieke en Christian even voor jullie, ik hoop dat je deze mail wel krijgt want ik kan naar jullie nieuwe adres geen mail sturen, mijn provider heeft problemen met de KPN en wil het niet versturen.
Was al een bekend probleem voor mij, heb je ook nog oude adres in gebruik?

Groetjes Jolanda

• 23 December 2009 - 14:31

Risette:

Hoi Jolanda! Wat een supermooie bloem! Bij jou in de tuin? Hier zijn mijn grassprietjes nog verstopt onder de laatste restjes sneeuw. Het is hier wel echt erg mooi gewwest, met een paar dagen échte sneeuw.
    Jij ook een hele fijne kerst en een mooi 2010!!

• 23 December 2009 - 19:49

Matloes:

fijne kerst
    kom je in 200010
    gr mij

• 23 December 2009 - 21:27

Elly:

Hoi Jol,
    Jij ook de beste wensen van ons.
    Onze emailadressen zijn ook veranderd en helaas de KPN.
    Paul is p.kermans@kpnmail.nl en mijne e.vergeer@kpnmail.nl.
    We zullen afwachten hoe het emailverkeer gaat lopen.
    We hebben best geluk gehad met verhuizen. Er lag veel sneeuw maar droog. De volgende dag was het veel erger. Het heeft sinds tijden niet meer zo veel gesneeuwd. Het is wel 15 cm dik wat er ligt. We zijn iedere dag flink bezig en het einde begint in zicht te komen. Je zult er van opkijken als je komt.
    Helaas moeten we daar nog een tijd op wachten.
    Hel veel geluk in 2010.
    Liefs Paul en Elly

• 23 December 2009 - 23:49

Marieke En Christian:

Hey Jolanda,

Ik heb het bericht via jouw site wel ontvangen. Ons oude mailadres is vanaf overmorgen niet meer in gebruik...
    Hoop dat het toch gaat lukken om naar ons nieuwe mailadres te mailen. Heb je het geboortekaartje ontvangen? Kerstkaart is afgelopen weekend pas op de bus gegaan dus die zal je waarschijnlijk pas na kerst of misschien zelfs pas na oud en nieuw ontvangen. Maar dan heb je nog iets om naar uit te kijken... Haha. Fijne dagen alvast en een goede jaarwisseling!!! Liefs van ons uit Breugel!

• 24 December 2009 - 00:26

Karin:

Navidad ! een goei uiteinde en een goei begin, tot in februari!

• 24 December 2009 - 15:03

Annemarie:

Dag nichtje, kreeg je site door van ome Rob. Alles goed daar in Costa Rica? Ben er ook geweest in 1995, super mooi land. Fijne feestdagen van Annemarie Kaak

• 29 December 2009 - 19:24

Michel & Gonny:

Hallo Jolanda,in Valkenswird is alles nog goed en er is alweer een jaar voorbij de tijd gaat veel te snel.Het is alweer bijna 10 jaar geleden dat we samen het Millenium vierden.Daarom genieten van elke seconde Jolanda,wij wensen je een gelukkig en fijn nieuwjaar.Wij hopen dat we je in het nieuwe jaar weer kunnen begroeten. Tot ziens.