werk en plezier - Reisverslag uit Santa Lucía, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu werk en plezier - Reisverslag uit Santa Lucía, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu

werk en plezier

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg jolanda

23 Januari 2010 | Costa Rica, Santa Lucía

Hai allemaal weer,

Ik heb werk gevonden voor enkele dagen in de week op kantoor bij een papierfabriek. Vriend en buurman Carlos is de eigenaar. Als je wilt weten wat we maken kijk op: www.cajasbolsasymas.com
Het is een zooitje ongeregeld en de bedoeling is dat ik alles in de computer ga zetten, de hele administratie, salarissen enzovoort.
Leuk!!!!
een beetje zoals in de bakkerij in Liberia.

Afgelopen donderdag naar een opvangcentrum voor dieren geweest. Was nog eind rijden ook want aangezien de weg door de aardbeving,nu een jaar geleden, nog niet open is moesten we heel eind om rijden.
Wij waren overigens Magdalena(buurvrouw) en haar 2 kinderen en Edith(vriendin) met haar 2 kinderen.
Het opvangcentrum was leuk,best groots opgezet met niet al teveel dieren maar alleen de hokken voor de jaguars waren echt wel weer te klein.
De papegaaien waren het leukst er was er een die zelfs op je arm kwam zitten.
Maar ach ik vind het altijd wel leuk op in zo´n park wat rond te wandelen.
Vermoeiende maar leuke dag!

En nu nog 2 weken maar tot de komst van Karin en Angela,leuk!!!!

Groetjes van mij,Jolanda

  • 24 Januari 2010 - 09:33

    Anton:

    He Jola,

    wat heb je weer mooie lange haren.
    Voor al die foto van de opgekrulde slang is héél mooi! Groetjes,
    Anton.

  • 24 Januari 2010 - 16:11

    Marieke:

    Ha Jolanda

    Super mooie foto's weer zeg. Echt fantastisch. Ik zag de eerste foto en moest even lachen... Ik zie dat je nog altijd hetzelfde rugzakje bij je hebt, verbaasde me ook dat zo'n klein detail zoveel herinneringen heeft, grappig. Leuk van het werk dat je hebt, daar kan jij je weer lekker in vastbijten, goed hoor.
    Hier gaat alles ook super snel, nog 3 weken en dan is het carnaval en over 4 weken alweer gaan werken....!!!
    Deze week heb ik afscheid op de groep...
    Ik mail je na de carnaval weer, dan weer genoeg te vertellen!!
    Groetjes uit Breugel van ons allemaal!

  • 24 Januari 2010 - 16:52

    Angela:

    Ha Jolanda,

    Leuk dat je werk gevonden hebt! Ik zie allemaal leuke papieren tasje en zo op de website.

    Hier begint het écht te kriebelen om jouw kant op te komen. Heb mijn Costa Rica boekje nog steeds niet uit, maar dat ga ik deze week doen.

    Verder wel flink met de voorbereidingen bezig, met name vanalles regelen omtrent de kids. Gaat goedkomen!

    Ik heb er enorm veel zin in!!!

    Groetjes en tot over twee weken!

    Angela

  • 24 Januari 2010 - 19:16

    Risette:

    Hoi Jolanda! Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Klinkt inderdaad wel als erg leuk werk! Ik moet/mag/ga ook op zoek naar een nieuwe baan. Veel te lang verhaal en ook niks gezelligs aan. ben wel erg blij als ik mijn contract af kan gaan sluiten. Spannend wel, weer iets nieuws aan te gaan.... ik hoop dat het jou veel goeds gaat brengen. heb je daar nog meer collega's?
    binnenkort komt Karin jouw kant op. Die zal de dagen ook wel af tellen. Fijn hoor! Heel veel plezier en lol samen!!
    Liefs, risette

  • 25 Januari 2010 - 19:51

    Karin:

    Ik tel af......
    Tot zo

  • 12 Februari 2010 - 07:33

    Risette:

    Hoi Jolanda!
    Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Fijne dag met muchas presentas y besos (ofzo)
    .... Volgens mij zijn Karin en Angela er al? Dan (nog) heel veel plezier samen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jolanda

Hallo allemaal, Om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen hier. En om fotos te bekijken heb ik dit dagboek aangeschaft, veel plezier! groet jolanda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 35517

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: