botsing!!!! - Reisverslag uit San Roque, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu botsing!!!! - Reisverslag uit San Roque, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu

botsing!!!!

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg jolanda

09 Oktober 2008 | Costa Rica, San Roque

hallo, ben ik weer,

Dat was even schrikken toen ik zaterdag zo rond een uur of 16.00 uur Hector op ging halen van zijn werk om naar de sleuteloverdracht te gaan.
Tuffen we rustig Heredia weer uit, wil ik een kruising over steken komt er met volle vaart een daihatsu terios aanvliegen van links, ik dacht nog: dat is het dan en kon alleen nog maar mijn voet van het gas afhalen, remmen ho maar ,geen tijd voor. Dus bots ik tegen de rechterachterdeur van de groene auto, zo snel als dat gaat, wij voelen er wonder boven wonder niet veel van maar de andere auto wel die vliegen over de kop en schuiven zo´n 50 meter verder op hun zijkant. En natuurlijk veel herrie van rondvlieghend blik en glas.
Ik zet zo cool mogelijk de auto nog van het kruispunt af want hij sloeg niet eens af en dan dringt het pas echt tot ons door.
Die andere auto op zijn zijkant en een kind dat er huilend uitklimt, maar blijkt 2 vrouwen voorin kunnen er niet uit. Dan hoop je maar dat ze niet ernstig gewond zijn.
In tussentijd loopt er uit mijn auto de koelvloeistof en rookt dus behoorlijk, wat een triest gezicht mijn autootje in elkaar.
Gelukkig komt de politie en de ambulance heel snel om die mensen te bevrijden, achteraf viel het wel mee.
Een dochter en haar moeder bleek het te zijn, dochter 2 gebroken ribben en moeder blauwe ogen en een flinke bult op haar hood. Dit hebben we later gehoord want de broer van haar belde ons om alles te regelen.
Natuurlijk een hele hoop mensen toegesneld en wel heel lief vragen aan ons hoe het gaat en verwonderd dat wij niets hebben.
De man die achter ons reed legt meteen verklaring af dat wij totaal geen schuld hebben want wij reden op de voorangsweg en vrij langzaam.En de andere auto reed in vliegende vaart en zonder voorang te geven.
Maar dan is de vraag aangezien bijna niemand hier verzekering heeft betalen ze om mijn auto te repareren of niet.
En dat bleek gelukkig het geval,gisteren is hij vervoerd naar een garage in San Jose en de broer betaald alles, hopelijk wordt hij weer mooi.
Ik zal jullie op de hoogte houden hoe het afloopt.

groetjes

  • 09 Oktober 2008 - 16:37

    Elly / Paul:

    Nou zeg wat zal dat een shock zijn geweest.
    Het had allemaal veel erger kunnen aflopen.
    Jullie hebben echt niks?
    Heb je nog wel de sleutel op kunnen halen van jullie stek?
    Maak maar weer gauw een foto als je autootje weer heel is.
    Liefs Paul en Elly

  • 10 Oktober 2008 - 11:48

    Angela:

    Heftúúg zeg! Ik denk dat iedereen nog van geluk mag spreken, het had veel erger kunnen aflopen.

    Sterkte en tot mails!

  • 11 Oktober 2008 - 09:42

    Oom Rob En Tante Fr:

    We zijn toch even geschrokken. Gelukkig alleen maar materiale schade. Het allerbeste van ons en met goede moed doorgaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jolanda

Hallo allemaal, Om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen hier. En om fotos te bekijken heb ik dit dagboek aangeschaft, veel plezier! groet jolanda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 46
Totaal aantal bezoekers 35483

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: