weer een verhuizing - Reisverslag uit San Roque, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu weer een verhuizing - Reisverslag uit San Roque, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu

weer een verhuizing

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg jolanda

01 Oktober 2008 | Costa Rica, San Roque

hallo,

Het was niet ons plan maar wegens omstandigheden, jullie kennen het, wasmachines, schreeuwende vrouwen en honden, gaan we dus weer eens verkassen.
Het is in een dorp genaamd Santa Lucia wat tegen Heredia aanligt, vlakbij dus. Het huis staat aan de rand van het dorp maar alles is wel vlakbij. En hopelijk is het rustig en kunnen we heerlijk slapen.
Ik stuur hierbij wat fotos, ik wil het in de toekomst wel verven. Het is een zogenaamde koloniale stijl.

groetjes aan allen

  • 01 Oktober 2008 - 18:49

    Elly:

    He luitjes dat ziet er goed uit.
    Huur je dit huis? Of heb je nieuwe meubels.
    Het gaat vast lukken met de nachtrust.
    groetjes.

  • 01 Oktober 2008 - 19:24

    Anton:

    He, Jolanda, hardstikke leuk huisje. en mooie ruimte voor de hond om buiten te lopen, als die dan maar geen overlast geeft. Veel geluk in je nieuwe prachtige onderkomen. Wat is het adres?

  • 01 Oktober 2008 - 21:34

    Lon:

    He Jolanda, ziet er goed uit! Ik hoop dat je er op vooruit gaat, laat je weten hoe het bevalt?
    Enneh....wat een leuke bank!
    Liefs Lonneke

  • 02 Oktober 2008 - 20:38

    Michel & Gonny:

    Ik ben blij dat je nu eindelijk ook nog groot grondbezitter bent geworden ,inclusief 3 huizen. Je boert niet slecht en ga zo verder met je makelaardij het legt je geen windeieren.Wij hopen dat het je allemaal goed gaat.groet & houdoe

  • 03 Oktober 2008 - 06:31

    Angela:

    Hey Jolanda,

    Ziet er goed uit! En wat een ruimte! Da's toch heel wat anders dan mijn rijtjeshuis hier in de Peellaan :)

    Geniet ervan!

    Grtz,
    Angela

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jolanda

Hallo allemaal, Om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen hier. En om fotos te bekijken heb ik dit dagboek aangeschaft, veel plezier! groet jolanda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 35522

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: