vakantietje - Reisverslag uit Orosí, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu vakantietje - Reisverslag uit Orosí, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu

vakantietje

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg jolanda

29 Juli 2008 | Costa Rica, Orosí

weereens lekker een weekendje weg geweest. Was nodig want we hebben een probleempje hier in de straat, om 6.00 uur smorgens beginnen ze herrie te maken, vnl mijn buren die verliefd zijn op de wasmachine en dus dag en nacht aan het wassen zijn en aangezien het apparaat tegen onze muur aan staat......weet je het wel, een herrie!
En daarbij zijn er gewoon te veel honden, die erg veel op hun bazen lijken en dus net zo luidruchtig zijn.
Kortom het was nodig om goed bij te slapen.
En natuurlijk te genieten, zaterdag om 16.00 uur aangetufd om 2 uur later aan te komen in de Orosi vallei in de provincie van Cartago.
Ik was daar al eens eerder geweest met Amber, weet je het nog meid?
Het is een klein lieflijk valleitje met vriendelijk mensen en het is er heerlijk om te wandelen.
En een lodge om in te slapen, een luxe kamer met koelkastje en en badkamer om in te verdwalen.
Op de terugweg (maandag)zijn we langs de dam van Cachi gereden waar ze stroom opwekken.
En even gestopt om de baseliek van Cartago stad te bekijken.
Afsluiten met een lekker etentje en helaas weer terug naar San Roque

Groetjes aan allen, jolanda

  • 02 Augustus 2008 - 08:52

    Risette:

    hoi Jolanda! klinkt misschien overdreven, maar heb je al oordoppen geprobeerd? wij hadden voorheen op de flat buren die 's nachts leefden en voor mij was dat de oplossing. Even wennen wel, maar het filterd wel net voldoende. Wuij zijn gisteren teruggekomen uit frankrijk. 3 heerlijke weken met enkele zon zon zon.... En ook daar zijn oordoppen ideaal :)

  • 27 Oktober 2008 - 12:40

    Lucelle:

    hoi jolanda,
    ik hoop dat je me nog kent want is lang geleden. Ik werk sinds kort weer op zonhove en hoorde van je nieuwe woonplaats, niet verkeerd! Leuk huisje zo te zien. Hoe is het verder met je, ben je een beetje bij gekomen van de schrik na het ongeluk? Hopelijk gaat alles goed. veel groeten van Lucelle.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jolanda

Hallo allemaal, Om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen hier. En om fotos te bekijken heb ik dit dagboek aangeschaft, veel plezier! groet jolanda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 35531

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: