Bezoek - Reisverslag uit San Roque, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu Bezoek - Reisverslag uit San Roque, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu

Bezoek

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg jolanda

26 Juni 2008 | Costa Rica, San Roque

Buenos dias,

Het berichtje heeft nog de titel: bezoek.
Maar helaas alweer voorbij, mijn moeder is bijna twee weken geweest.
We hebben lekker relaxed gedaan maar ook uitstapjes gedaan naar Heredia, winkelcentrum, Heliconia island, waterfall gardens en supermarkten.
Dat laatste park is echt een van de mooiste van Costa Rica met 5 watervallen, wandelpaden, kikkertuin,vlindertuin,vogeltuin en een paar apen.Maar allemaal heel mooi bijgehouden en een buffet waar je voor ongeveer 8 euro mag eten wat je wil en lekker!!!!!

Het heliconia island park ligt iets verder weg en wordt gerund door twee nederlanders, mijn moeder kende ze van tv van de serie ´ik vertrek´. dat is een programma van mensen die emigreren en ergens een bedrijfje ofzo beginnen. Heliconias zijn bloemen, zal dadelijk foto bijvoegen. Dan zien jullie zelf hoe mooi ze zijn. Dat was ook een hele fijne dag en leuk om weer eens nederlands te praten zo.

Verder de grote winkel mall wat dan weer meer amerikaans is en waar je dus gemakkelijk een halve dag kunt doorbrengen.
En natuurlijk ook daagjes gewoon thuis doorgebracht om voetbal te kijken of spelletjes te doen.
Ow ja en trouwens met vaderdag hadden we in de straat een activiteit: eerst een voetbalwedstrijd van papas tegen de kinderen en daarna natuurlijk eten, hoe kan het ook anders!
En heel de straat versierd. Zo heeft mijn moeder ook wat feestcultuur van hier meegekregen.
Maar zoals ik al zei nu is het weer om en hoop ik volgend jaar zelf weer te komen en als het kan met Hector.

Groetjes Jolanda

  • 26 Juni 2008 - 22:00

    Angela:

    Hey Jolanda,

    Ik vind het echt superstoer van je moeder dat ze dat hele end in haar eentje heeft gereisd. Maar goed ze krijgt er natuurlijk wél wat voor terug: jou!! Leuke foto's! En 't zal wel weer ff wennen zijn nu ze weg is...:(

    Groetjes en tot mails,
    Angela

  • 27 Juni 2008 - 11:09

    Amber:

    Hola, eindelijk een morpho op de foto! He, he!

    Groetjes Amber

    P.s. Wat is je adres ook al weer, dan ga ik proberen een geboortekaartje te sturen (de baby is er nog niet hoor maar het schiet wel op).

  • 27 Juni 2008 - 13:34

    Marieke:

    Hey Jolanda!!! Wat leuk dat je moeder is geweest en inderdaad super dapper dat ze de reis alleen heeft gemaakt. Tis erg leuk ook om de foto's erbij te zien, dan is het allemaal makkelijker voor te stellen hoe het er in het echt uit zal zien. Ik mail je snel weer en stuur dan paar foto's van hier mee, Lieve Groetjes van ons drietjes, Christian & Marieke en Fenne

  • 27 Juni 2008 - 16:03

    PaKe:

    Mooie foto's. Hoe is het trouwens met je vader. Kon hij er niet bij zijn? Wat zie ik; ben jij groter dan Hector? Dat wist ik niet.


  • 27 Juni 2008 - 17:38

    Elly:

    Geweldig dat je zo samen kunt genieten met je moeder. Ik herken de waterval, daar zijn wij langs gekomen richting de poás.
    Weet amber dat de vlinder op de foto dood is?
    Fijn om te zien dat het jullie drietjes goed gaat.
    houden zo!

  • 27 Juni 2008 - 20:57

    Anton:

    Hi Jolanda, hardstikke goed van je moeder om jou en Hector op te zoeken. En meid, wat sta je goed op de foto, je moeder trouwens ook, compliment. Ik heb ook altijd gedacht dat hector veel groter zou zijn, maar ook hij ziet er goed uit.
    Groet, Anton.

  • 27 Juni 2008 - 22:08

    Risette:

    Hoi Jolanda,
    de wedstrijden van het EK wat kunnen volgen, of kun je die daar niet aan? als je ze gezien hebt dan zul je wel ouderwets meegejuigd en daarna meegebaald hebben... Die helicona's die ken ik. wel van de bloemist helaas, maar ook dan zijn ze supermooi. En blijven ook nog eens best lang goed. Ben je je er nog vaak van bewust hoe mooi Costa Rica is? Of sluipt de gewenning er een beetje in? Als je zo je moeder aan het rondleiden bent, zie je zelf ook weer hoe bijzonder alles is, denk ik.
    Hier is het aklweer bijna schoolvakantie. gaan we met onze jongens naar frankrijk, caperen in het Lot. Ook heel mooi daar!
    Groetjes!!!

  • 28 Juli 2008 - 19:04

    Kim(brink 5-7):

    Heey Jolanda,dat is lang geleden zeg!Hoe is het met jullie,ja zo te zien op de foto's goed.
    Fijn dat je moeder lekker bij jullie is geweest.Mooie foto's ook,jeetje wat een natuur.
    Bij ons alles goed,heb inmiddels een zoontje van 3 en een dochter van bijna 1.Werk nog steeds op brink 5-7 ,parttime.
    Nou leuk dat ik zo wat dingen van je kan volgen.

    Groetjes Kim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jolanda

Hallo allemaal, Om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen hier. En om fotos te bekijken heb ik dit dagboek aangeschaft, veel plezier! groet jolanda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 35492

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: