toet toet - Reisverslag uit San Roque, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu toet toet - Reisverslag uit San Roque, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu

toet toet

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg jolanda

12 Mei 2008 | Costa Rica, San Roque

hallo allen in het nederlandse land,

Jaja de oude nissan is verkocht en in de plaats daarvan is nu net een daihatsu charade gekomen. Al is hij van 1999, voor ons is hij redelijk nieuw want de nissan was van 1987.
Is best moeilijk om zo´n model te vinden want de meeste autos hier zijn of jeeps,pick ups of sedans. Maar gelukkig een gevonden al moest ik ervoor naar San Jose. Voor de geinteresseerde bekijk de fotos maar. De auto is gekocht van de opbrengsten van de huizen verkoop, niet slecht he!!!

• 12 Mei 2008 - 19:39

Elly:

Mooi karretje.
    Veel en veilig plezier ermee

• 12 Mei 2008 - 20:18

Pake:

Jol, je weet toch wel op welke kleur de meeste vogels poepen? ........ juist ja.

• 12 Mei 2008 - 20:35

Je Moeder:

ziet er goed uit of hij fijn rijd ondervind ik pas in juni
    veel groetjes en succes er mee

• 13 Mei 2008 - 08:54

Anton:

Hi Jolanda,

ziet er echt heel goed uit. Isd hij net zo snel/fel als je Seat van tioendertijd?
    Veel rij-plezier.
    Anton

• 13 Mei 2008 - 20:49

Karin:

skon autootje!!
    METLAK ??? handig en blijft flauw he

jolanda

Hallo allemaal, Om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen hier. En om fotos te bekijken heb ik dit dagboek aangeschaft, veel plezier! groet jolanda