SLANGEN KIJKEN - Reisverslag uit San Roque, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu SLANGEN KIJKEN - Reisverslag uit San Roque, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu

SLANGEN KIJKEN

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg jolanda

24 Maart 2008 | Costa Rica, San Roque

hallo allen,

De paasdagen zijn hier alweer voorbij. Hector dus weer aan het werk en ik ook. Ik handel in huizen nu samen met een vriend. We hebben verschillende huizen om te verkopen dus als er iemand iets wil kopen in Costa Rica! Ik maak fotos van de huizen en zet ze op internet en gaan met de clienten kijken. Al hoewel het niet meevalt is het wel leuk werk.
Zaterdag zijn we naar een slangen zoo geweest, verschillende maten en kleuren gezien wat interesant is om te zien. Hier in het land kruipen er verschillende rond, ook giftige zoals de ratelslang en de koraalslang, die is wel mooi om te zien maar liever niet in het wild.
Ook waren er kleine kaaimannen te zien.
Blijft leuk om uitstapjes te maken en vanuit hier stappen we gemakkelijk in een bus om rond te toeren.
En zo gaan de vrije dagen vlug om.

Groetjes jolanda

  • 25 Maart 2008 - 21:02

    Anton:

    Hoi Jolanda,
    ik ben laatst in India vlakbij Chennai ook in een slangen-zoo geweest. Daar werd het gif afgenomen door ze in een vlies over een glazenpotje te laten bijten. Van dat gif wordt een geneesmiddel gemakt. Daar waren ook veel kaaimannen, sommige heel groot. Maar het was er armoedig wegens gebrek aan geld.

    Hier is het heel slecht, veel sneeuw en koud. Vandaag maar liefst 865 km file.

    groetjes, Anton.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jolanda

Hallo allemaal, Om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen hier. En om fotos te bekijken heb ik dit dagboek aangeschaft, veel plezier! groet jolanda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 35520

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: