alweer een jaar - Reisverslag uit San Roque, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu alweer een jaar - Reisverslag uit San Roque, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu

alweer een jaar

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg jolanda

15 Februari 2008 | Costa Rica, San Roque

Alweer een jaar voorbij, ik herriner me een jaar geleden zaten we nog in Liberia en waren mijn ouders op bezoek. De tijd vliegt echt voorbij, nog sneller dan voorheen alhoewel ik niet wist dat dat mogelijk was.
Ik stuur nog enkele fotos zodat jullie goed op de hoogte blijven.
De zon en de maan van keramiek heb ik op een markt gekocht gehouden door "kunstvrouwen" in Barva. De geschilderde bamboe is het verjaarscadeau van Hector voor mij.
Het blauwe huis is van de overburen en de rest wijst zichzelf.

tot later, jolanda

  • 15 Februari 2008 - 19:23

    Elly:

    Mooi straatje.
    Hoe rijd je nou de auto langs het huis?
    Of kan het hek opzij schuiven.
    Je heb een mooi cadeau gekocht Hector.
    Weet je Jol, je gele maan hangt bij ons nog steed in de tuin. Hij lijkt veel op de maan die je nu hebt. Toch een beetje heimwee?
    Is het ook een gezellige straat? en heb je nu meer aanloop?
    Groetjes en tot mails

  • 17 Februari 2008 - 09:09

    Risette:

    Hoi Jolanda!! De 12e alweer voorbij... Nog van harte gefeliciteerd!!!!!

    Dat hek om je huis: is dat echt nodig voor de veiligheid? Het huisje van de overburen is ook een leuk uitzicht... lekker vrolijk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jolanda

Hallo allemaal, Om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen hier. En om fotos te bekijken heb ik dit dagboek aangeschaft, veel plezier! groet jolanda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 35529

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: