In de bergen - Reisverslag uit Sacramento, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu In de bergen - Reisverslag uit Sacramento, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu

In de bergen

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg jolanda

25 April 2007 | Costa Rica, Sacramento

Buenas dias,

Todo bien? (alles goed) Het is momenteel hier heerlijk in de bergen. Als de zon schijnt is het zo mooi hier en heerlijk rustig. Toch was het wel makkelijk daar in Liberia om even naar het centrum te lopen om een boodschap te doen. Dat is hier wel anders,maar ja je kunt niet alles hebben. Hier is tenminste niemand die je s´morgens vroeg wakker schreeuwt of een haan die roept.
En het fijne van je eigen plekkie is dat je bijna altijd iets te doen hebt.
Vervelen doe ik me hier niet gauw.
Hector werkt van 6 uur tot 14.00 uur en heb ik dus het rijk alleen. Maar we houden gelukkig nog wel tijd over wat voorheen in Liberia wel anders was.
Zal jullie wat meer op de hoogte houden via deze site,

groete jolanda

  • 25 April 2007 - 20:04

    PaKe:

    Doe dat. Deze site ziet er aantrekkelijk uit. Natuurlijk mag je best iets meer foto's plaatsen, zodat ik een indruk kan krijgen. Vind je het trouwens leuk dat El en Leanda binnenkort op bezoek komen?

  • 27 April 2007 - 17:26

    Marloes:

    hoi jo
    fijn te zien da `t goed me je gi

  • 29 April 2007 - 11:39

    Wendy Boogers:

    he jolanda!
    Aan het genieten van het goede leven?
    Hier is het al 2 weken warm! Heerlijk gewoon, dus we genieten volop.
    Nog een nieuwtje; We gaan verhuizen naar Valkenswaard. Tja, het bloed kruipt waar het niet gaan kan! Het huis in Enidhoven staat nog niet te koop en we hebben ook nog geen ander huis gevonden, maar daar komt hopelijk snel verandering in!
    Met Yoran gaat het erg goed.
    Wanneer kom je weer naar nederland? En kom je dan ons ook even bezoeken op de heriklaan?
    Nog heel veel plezier daar en de groetjes aan hector (hectometerpaaltje...)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jolanda

Hallo allemaal, Om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen hier. En om fotos te bekijken heb ik dit dagboek aangeschaft, veel plezier! groet jolanda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 35488

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: