Sacramento - Reisverslag uit Sacramento, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu Sacramento - Reisverslag uit Sacramento, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu

Sacramento

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg jolanda

16 Juni 2006 | Costa Rica, Sacramento

hallo,

Het weekend Sacramento bezocht,kennen jullie het nog, het is toch mooi daar in de bergen maar alleen in de morgen,daarna begon het te regenen en dan is er niets moois meer aan.Maar wat is het koud daar,denk dat ik het niet meer gewend ben. Was wel tof om met iedereen bij te kletsen.

Helaas is het voetbal na vandaag bijna over voor de costaricanen ,3-0 tja dan kun je bijna naar huis, het was geen feestdag in de bakkerij, hopelijk morgen wel, om 10.00 uur hier ,hoop ook dat ik het kan zien.
Zal duimen voor winst,

  • 16 Juni 2006 - 09:06

    Lonneke:

    hey jolan, ik heb inderdaad nog aan je gedacht toen costa-rica verloor. Nu moeten jullie allemaal maar extra hard juichen voor Nederland he! Groetjes Lon

  • 19 Juni 2006 - 19:50

    Anton:

    Hup Holland Hup....
    Jammer dat Costa Rica er uit is gevlogen..maar wij hebben er weer een heleboel supports bij...............hoop ik.
    Adios Amiga.

  • 26 Juni 2006 - 18:08

    Risette:

    Hoi Jolanda! De wedstrijd Nederland-Portugal kunnen volgen? Verdrietig verhaal he? De rode en gele kaarten vlogen om je oren!!Was voor jou natuurlijk ook wel leuk geweest, als we wat verder gekomen waren...
    Heb jij binnenkort ook vakantie? Hier zit de bouwvak er al weer aan te komen. Perry en ik vertekken met de kinderen naar zuid-Frankrijk. Ben benieuwd, da's best een hele reis. We hopen na 4 vakanties vol hoosbuien nu flink wat zon te gaan vangen.

  • 26 Juni 2006 - 20:54

    Anton:

    Hoi Toppy en nu?? voor wie moeten we nu gaan supporteren nu Nederland en Australie er ook uit liggen??
    Of zullen we nu maar tennis gaan kijken op Wimbledon???

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jolanda

Hallo allemaal, Om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen hier. En om fotos te bekijken heb ik dit dagboek aangeschaft, veel plezier! groet jolanda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 35541

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: