nog een weekje - Reisverslag uit Valkenswaard, Nederland van jolanda - WaarBenJij.nu nog een weekje - Reisverslag uit Valkenswaard, Nederland van jolanda - WaarBenJij.nu

nog een weekje

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg jolanda

28 Augustus 2007 | Nederland, Valkenswaard

hallo allemaal,

Het ticket is binnen en dus over een week vertrek ik naar den Nederlanden. Ik vertrek hier woensdag de 5e en kom dus donderdag de 6e pas aan op schiphol.
Ik hoop iedereen te ontmoeten om heeeeel veel bij te kletsen.
Ik verblijf bij mijn ouders in Valkenswaard al zal ik ook best veel op pad zijn.

Kan ik eindelijk even bijkomen van al het geklus hier, badkamer is ook klaar en heel mooi betegeld met blauwe tegels. Het is net of ik in de oceaan sta, nou ja beetje overdreven maar goed.

Hopelijk tot gauw allemaal, groeten Jolanda

  • 28 Augustus 2007 - 21:10

    Lonneke:

    hey tica, leuk dat je naar nederland komt, ik zie ernaar uit om bij te kletsen, raar idee, de laatste keer dat ik gezien heb was toen ik bij je was. Ik hoop wel dat het met je vader allemaal goed gaat, in ieder geval wens ik je een goede reis, ik zie je in september! Groetjes aan hector, xxx Lon

  • 31 Augustus 2007 - 21:28

    Risette:

    Hoi Jolanda! Blijf je lang in Nederland? En komt Hector met je mee? Als je tijd hebt zou ik het echt leuk vinden eens bij te kletsen. Heb je een gaatje dan trakteer ik je op een lunch
    Een hele fijne vakantie!!!
    groeten van risette

  • 01 September 2007 - 19:32

    Marloes:

    hoi jo
    ik ben blij om je weer te gaan ziem
    ik hppp tot sn4l
    em ik pak 1 dagje vriij!
    tot vlug

  • 09 Januari 2012 - 19:42

    René:

    Ha Jolanda,

    Nog steeds problemen met de mail of nog geen tijd gehad om te antwoorden?

    GR René

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jolanda

Hallo allemaal, Om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen hier. En om fotos te bekijken heb ik dit dagboek aangeschaft, veel plezier! groet jolanda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 35533

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: