honduras, belize ,mexico, costa rica - Reisverslag uit Copán, Honduras van jolanda - WaarBenJij.nu honduras, belize ,mexico, costa rica - Reisverslag uit Copán, Honduras van jolanda - WaarBenJij.nu

honduras, belize ,mexico, costa rica

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg jolanda

06 Oktober 2011 | Honduras, Copán

ja ik ben weer thuis in mijn Costa Rica. Na die mooie tempels van vorige keer een dagje Honduras gehad en daar Copán bezocht. Ook weer opgravingen maar het verveelt me nog niet hoor. Ze zijn toch allemaal weer anders. Daarna via Belize, waar we alleen maar gegeten hebben, terug naar Mexico. Trouwens alleen maar regen in Belize. Vlak voordat we aankwamen op onze eindstek namen we nog een opgraving mee; tulum. Niet iedereen wilde er naar toe omdat het te aangelegd is en aangezien het een strandje heeft er mensen in bikini lopen. Maar juist vanwege de ligging aan zee vond ik het wel weer apart. En ach die mensen moet je dan gewoon even wegdenken.
De laatste 2 dagen dus in playa del carmen en dat is 3keer niets, bah. Alles ingesteld op de amerikanen, winkels, restaurants, barretjes en je wordt overal aangesproken en haast naar binnen gesleurd. De zee is wel erg mooi gekleurd en heb er ook even in gezwommen maar wel wat verderop want bij die grote resorts stonk het zo.
En nu dus weer thuis, snotverkouden van de airco maar wel voldaan van de vele nieuwe dingen die ik heb gezien.

groeten en op naar de volgende vacantie

  • 07 Oktober 2011 - 07:07

    Lonneke:

    goh meidje,

    wa t heb je toch een lekker leven daar, ik ben echt jaloers hoor!

    Groet en ga zo door!

    Dikke kus xxxx

  • 07 Oktober 2011 - 07:36

    René:

    Ha die Jolanda,

    Leuk verslag van je reis!

    Gr René

  • 07 Oktober 2011 - 13:30

    Elly:

    Fijn dat je zo genoten hebt!

  • 07 Oktober 2011 - 20:35

    Hoi Jola,:

    Leuk te lezen je verhelen en de foto's te zien.
    Ik vond Playe del Carmen wel leuk, maar waarschijnlijk vanwege hetr scuba-diven.
    Onderwater is de wereld er prachtig.

    Groetjes,

    Anton.

  • 09 Oktober 2011 - 10:11

    Angela:

    Tulum, daar ben ik ook geweest! Ik vond het prachtig, Mooie reis heb je gemaakt!

  • 09 Oktober 2011 - 13:36

    Matloes:

    hoi jo
    fijn te horen dat je weer velig thuis bent
    nu naar nl?
    gr je moppie

  • 01 Januari 2012 - 23:09

    René:

    Ha Jolanda,

    Probeer je al tijden te mailen maar krijg ze steeds terug. Geef me even een werkend e-mail adres.

    Gr René

  • 03 Augustus 2012 - 19:56

    Elly:

    Hoi Jolly
    Een hele tijd niets meer van elkaar vernomen. Als ik aan jou denk heb ik geen internet in de buurt en denk dan: thuis ff mailen.
    Dan nu de daad bij het woord gedaan. Aangezien ik niet je andere email meer heb, zoek ik zo contact.
    Ben erg benieuwd hoe het met jou gaat.
    Hier is het wisselend. Paul zijn broer is in november jl. overleden en nu ligt zijn vader in het ziekenhuis met darmkanker. Gelukkig hebben ze het vandaag wegkunnen halen en is de operatie goed gelukt.
    Verder gaat het goed. Ik werk sinds een jaar in Zaltbommel ook weer op een praktijkschool.
    Daar heb ik het naar mijn zin. Ik mag niet klagen, alleen wat overgangsklachten.
    Verder ben ik druk met mijn hobby keramiek. Tennissen doe ik niet meer, maar Paul golft nog volop. We hebben nu twee rottweilers Diesel en Kero. Lieve beesten maar o zo sterk.
    Kero heeft mij laatst over een vuilcontainer heen getrokken omdat hij een andere hond zag. Gekneusde ribben was het gevolg. Maar hij deed de andere hond niets, hij is een beetje onstuimig. Hoe gaat het met jouw hondjes?
    Mocht je weer eens in Holland zijn, laat je het dan weten? Dan kunnen we ons misschien treffen. Verder alles goed met je ouders?
    Voorlopig zit een trip naar Costa Rica er voor mij niet in.
    Ik hoop van harte dat deze mail jouw bereikt.
    Liefs Elly

  • 08 Oktober 2012 - 04:56

    Marieke :

    He Jolanda,

    Is volgens mij een jaar geleden dat er op deze site iets geplaatst is of iemand gereageerd heeft.
    Maar zit nu in de nacht en heb je emailadres niet bij de hand, dus maar even zo....
    Hoe is het met je? Heb al te lang niets meer van me laten horen.
    Dus ga je binnekort weer mailtje sturen, vanuit thuis!

    Was gewoon benieuwd, hoop dat je het leest!

    Liefs Marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jolanda

Hallo allemaal, Om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen hier. En om fotos te bekijken heb ik dit dagboek aangeschaft, veel plezier! groet jolanda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 551
Totaal aantal bezoekers 35480

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: