bezoek - Reisverslag uit Santa Lucía, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu bezoek - Reisverslag uit Santa Lucía, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu

bezoek

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg jolanda

15 Maart 2011 | Costa Rica, Santa Lucía

hallo,
Alweer een maand geleden toen mijn ouders me op kwamen zoeken hier in Costa Rica. Twee weken lang vacantie! Leuk om ze te laten zien hoe ik nu woon en handig om de klusjesman op bezoek te hebben. Enkele dagen hebben we ook excursies gedaan naar o.a. het nationale park Carara met Johan en Ineke. Wat ook voor mij het eerste bezoek was. Wat je er vooral ziet zijn vogels alhoewel we er ook een neusbeertje, hagedissen en kaaimannen hebben gezien. Een dag zijn we ook naar de kartonfabriek van mijn baas weesten kijken en moest er ook gelijk zijn nieuwe huis bezocht worden en dat van een vriend. Nadat we gegeten hadden en ons Pa nog even geholpen had in de fabriek begonnen we aan de terugweg en die liep even anders als gedacht. Bij het beginnen van de bergen liep de auto warm en konden we niet meer verder, ik wist gelijk dat het ernstig was, warm lopen met nog water erin is vreemd. Bleek ook later dat het blok gescheurd was en een cilinder. Maar goed dus acherop de takelwagen met ons pa in de daihatsu en ons ma en ik voor in de cabine kwamen we helemaal door elkaar geschud en vol schrik weer thuis. Wat een rally!
Gelukkig was Arno zo lief me de rest van de vacantie een groe mitsubishi jeep te lenen en konden we toch nog op pad. Naar een botanische tuin, San José om souveniers te kopen en waterfall garden park. Daar waren ons mam en ik al eerder geweest maar voor ons pa was het nieuw en aangezien je er zoveel mag eten als je wilt genoot hij er van.
S´avonds was het veelal kaarten en dat was wel duidelijk dat ik dat nooit doe. Daar kon ik het toch niet gewonnen krijgen.
En zo vlogen de twee weken om en was het fijn om ze hier te hebben gehad.
Tot de volgende keer!!!

Daaaaaaag

  • 16 Maart 2011 - 15:22

    Elly:

    Hoi Jolly
    Wat leuk om te lezen en te zien dat ook je vader bij je is geweest.
    Wat heerlijk en zie ook dat jullie er allemaal van genoten hebben.
    Wat zien de foto's er toch weer mooi uit.
    Liefs uit Schijndel

  • 16 Maart 2011 - 17:53

    Karin:

    Hoi Hoi,
    Geweldig die foto's. Zo herkenbaar.
    Doordat ik je gebeld heb wist ik al dat je 2 fijne weken met je ouders gehad had ! Dierbaar. Groet en tot.......

  • 16 Maart 2011 - 20:21

    Anton,:

    Hoi Jola,
    prachtige foto's en nog zeer krasse ouders.
    maar jij ziet er ook voortreffelijk uit.
    goed te lezen dat jullei samen zo'n fijne tijd hebben gehad enne...succes met je auto.
    Houdoe....

  • 17 Maart 2011 - 13:35

    Marieke En Fam.:

    He Jolanda,

    Kei skon foto's en mooi verslagje erbij.
    Super dat je pa en ma zijn geweest.
    Wat zijn je haren lang! Staat je prima hoor, alleen ik had je nog met dat korte koppie in me geheugen staan... haha. Tot mails!

    Knufs uit Breugel!

  • 17 Maart 2011 - 15:56

    Arno En Liek:

    Hey Jolanda,
    Wat leuk dat je ouders langs zijn geweest. Prachtige foto's. Als ik dat zie begint het echt wel te kriebelen. we zijn al jaren niet meer zo ver op vakantie geweest (en zo lang..). Laatste keer was vlgs mij Costa Rica. Te gekke tijd. Je woont ook echt in een prachtig land. Ach ja, wij doen het wel met een camping... haha.
    Mail binnenkort wel weer eens uitgebreider. Is de auto al gemaakt?
    Liefs Arno en Liek.
    p.s. Staat je keigoed dat lange haar!!!

  • 17 Maart 2011 - 20:14

    Geertje:

    Hey Jolanda,

    Ziet er weer skon uit!! Blijf 't leuk vinden om altijd je verslagen te lezen..
    Fijn om je pap en mam weer te zien lijkt me zo.. Ze hebben ervan genoten als ik de foto's zo zie!!

    Groetjes Geertje

  • 30 Maart 2011 - 16:49

    Angela:

    Hey Jolanda,

    Eindelijk tijd om je verslagje te lezen! Fijn dat je ouders er waren en leuk om de foto's te zien, enkele plekjes herken ik (restaurantje en Waterfall Gardens).
    En je haar is lang geworden! Staat je goed! Rond carnaval nog met iets van heimwee teruggedacht aan vorig jaar, toen we bij de Mawamba Lodge waren...

    Groetjes en tot schrijfs,
    Angela

  • 07 April 2013 - 21:51

    Marieke:

    He Jolanda,

    Hoe is het? Veel te lang geleden weer...
    Ik ben je emailadres kwijt... Ik hoop dat je me dit gauw wil sturen.
    Verder ben ik je aan het zoeken op skype, wil je graag een keer skypen, moet lukken denk ik.
    Ik heb een vermoeden dat ik je gevonden heb, maar dat wil ik eerst ff checken via de mail.

    Ik hoop dat je dit bericht gauw leest, dan kan ik je weer ff persoonlijk mailen, haha

    Heel veel groetjes van ons uit Breugel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jolanda

Hallo allemaal, Om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen hier. En om fotos te bekijken heb ik dit dagboek aangeschaft, veel plezier! groet jolanda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 35495

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: