werken!!!!!!! - Reisverslag uit Santa Lucía, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu werken!!!!!!! - Reisverslag uit Santa Lucía, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu

werken!!!!!!!

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg jolanda

23 Oktober 2010 | Costa Rica, Santa Lucía

hoi,

Hier weer eens een berichtje vanuit het verre costa rica. Om mijn nieuwe projecten met jullie te delen; nieuwe gordijnen hangen en huis verven van de buitenkant. Daarom fotos erbij zodat jullie enig idee krijgen waar ik het over heb. Verder nog van mijn twee hele lieve hondjes en enkele bloemetjes uit eigen tuin.En ook nog van "ons" op de graafmachine toen ik in nederland was.Jullie kunnen zien dat ik me dus hier niet verveel.

groetjes jolanda

  • 24 Oktober 2010 - 14:49

    Marloea:

    hoi jolanda
    fijn om weer eens wat te horen
    gave foto`s
    ik had je nog een mail verstuurd maar er geen antwoord op gehad
    gr je moppie

  • 24 Oktober 2010 - 18:02

    Karin:

    Skon kleurtje vur de buitenkant. past prima!
    Skon hondje, past ook prima (pivo!)
    skon gordijnen, oude waren ook erg ouderwets
    Skon bloemen in een skon tuintje en wa'n skon weer weer!
    Lieve groet MOI

  • 30 Oktober 2010 - 14:53

    Angela:

    Zo, jij zit lekker in het nieuw! Ik zie dat Diona een beetje donkerder is geworden ;)

    Waar heb je haar gelaten? Hoop dat deze hond beter bij je past (en rustiger is...).

    Groetjes,
    Angela

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jolanda

Hallo allemaal, Om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen hier. En om fotos te bekijken heb ik dit dagboek aangeschaft, veel plezier! groet jolanda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 35481

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: