wandelen - Reisverslag uit Santa Lucía, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu wandelen - Reisverslag uit Santa Lucía, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu

wandelen

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg jolanda

24 Oktober 2009 | Costa Rica, Santa Lucía

a todos mis amigos,

Twee weken geleden organiseerde de nederlandse club weer een wandeling. En aangezien wandelen hier zo mooi is was ook ik weer van de partij.
Een club van 15 personen en een wandeling van ongeveer 3 uur. Niet heel vermoeiend want het was alleen maar dalen. Eerst alleen door een smal bospaadje en later een glibberig kleipad.
Het vertrekpunt was bijna bij de vulkaan poas wat vrij hoog is en het was dan ook een vochtig bos maar weer erg mooi met al die hoge bomen.
En natuurlijk weer kei gezellig.
Met nieuwe gezichten voor mij en veel geklets, lekker op zijn nederlands.
Interesant zijn de verhalen van de luitjes,hoe ze hier terrecht zijn gekomen en wat ze doen.
Zo verschillend!
Na de wandeling lekker met zijn allen weesten eten en lekker vermoeid naar huis.
Heb er een leuk contact aan overgehouden. Arno een gozer uit Wijchen die ananas en meloenen exporteert. En die ook nog aan vissticks kon komen ook al zijn ze niet van iglo ze smaken opperbest.
Zie de hierbij toegevoegde fotos..

Ciao en een kus van mij, Jolanda

  • 25 Oktober 2009 - 09:13

    Anton:

    Hoi Jola,
    watr zie je er fantastisch uit!
    je kunt zien dat het je (weer) goed gaat.
    leuk verhaal en smakelijk eten van je Vissticks!

  • 25 Oktober 2009 - 10:56

    Elly:

    Hoi Jol,
    Fijn om te lezen dat het je goed gaat.
    Is de omgeving rond de Poas, veel veranderd door de bevingen, of kan je daar nu niets meer van zien?
    Doet mij nu ook weer terug denken aan onze wandeling op Cyprus. Echt een activiteit voor jou.
    groe uit Schijndel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jolanda

Hallo allemaal, Om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen hier. En om fotos te bekijken heb ik dit dagboek aangeschaft, veel plezier! groet jolanda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 35481

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: