nieuwe aankoop - Reisverslag uit Santa Lucía, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu nieuwe aankoop - Reisverslag uit Santa Lucía, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu

nieuwe aankoop

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg jolanda

13 September 2009 | Costa Rica, Santa Lucía

Hallo weer in den nederlanden,

Ik heb een nieuwe aankoop gedaan.
Een golden retriever van 7 weken oud genaamd Diona (uit de griekse mythologie)
Het is een schatje hoor, een balletje met haren.
Dingo is niet meer woonachtig hier, die heb ik cadeau gedaan. Hij wilde niets leren en sloopte alles inclusief heel veel planten in de tuin.
Maar nu een aanslag op mijn geduld met deze nieuwe aanwinst.
Het is ook nog maar een baby.
Zal paar fotos sturen zodat jullie mee kunnen genieten.

tot later, groetjes Jolanda

  • 14 September 2009 - 07:04

    Karin:

    Wa'n schatje!! Als ze alles geleerd heeft van je, met je" engelengeduld", kom ik ze bewonderen!

  • 14 September 2009 - 16:43

    Angela:

    Inderdaad een schatje! Ben benieuwd hoe groot ze in februari is! We hebben inmiddels tickets gekocht, dus het aftellen is begonnen...

  • 15 September 2009 - 17:19

    Elly:

    wat 'n lieffie. Hopelijk gaat zij niet slopen, veel succes met de opvoeding en veel geduld.
    Heb je goede literatuur over opvoeden van honden?
    Omdat wij ook straks een hond gaan nemen heb ik al leuke boekjes gekregen en daar staan hele goede tips in. Echt een aanrader.

  • 16 September 2009 - 12:45

    Marieke:

    Ha Jolanda,

    Hiermee lijk je toch echt de perfecte hond te hebben... Ze blijven leuk, ook als ze groter worden. Echt een trouwe "knuffel"
    Veel succes met "opvoeden" en hopelijk is en blijft ie zo lief als dat ie nu op de foto's staat. Verspreek je je niet snel met de namen? Diona en Dingo lijken wel een beetje op elkaar of is dat met uitspraak anders?
    In ieder geval veel geluk met Diona!! Tot gauw. X van ons

  • 16 Oktober 2009 - 12:21

    Risette:

    He die Jolanda! Da's lang geleden!! Ik heb Karin gisteren gesproken tijdens een etentje in Veghel (met ook Det, Thea, Carla en Petra, van wie allemaal de gerotjes). Was gezellig iedereen weer even te zien en ik heb me echt helemaal propvol gegeten. Karin heeft me net je website doorgestuurd. Ook heeft ze een beetje verteld over hoe het daar met je gaat. Ze had het over 2 honden (en 3 huizen! dat klinkt ook stoer!!), maar ik lees en zie nu dat je 1 hondje groot te brengen hebt. Wat een zacht schatje zeg! Ik heb ook 3 weken een hondje. Geen puppy, dat zag ik met mijn gezinnetje niet zo zitten. Boomer (tja... zo heette hij al, hoor!)komt uit het asiel en is 5 oktober 4 jaar geworden. Ik vind het echt helemaal leuk! Het is een poedeltje. Da's wel wat minder... maar goed: ik ben voor het innerlijk gegaan en hij is echt superlief en makkelijk. Hij heeft 4 jaar lang vooral in een schuur doorgebracht en weet nu niet hoe blij hij moet zijn met alle aandacht en liefde.
    O ja, voor ik het weet is mijn stukje natuurlijk weer veel te lang. Maar er is eigenlijk ook zoveel te vertellen is, na zo'n lange tijd.
    Super dat Karin naar je toe komt! Ze heeft me gemaild dat ze je gaat vragen daar wat foto's van op je site te zetten. Ik ga het in de gaten houden.
    Liefs, Risette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jolanda

Hallo allemaal, Om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen hier. En om fotos te bekijken heb ik dit dagboek aangeschaft, veel plezier! groet jolanda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 35524

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: