berichtje - Reisverslag uit Santa Lucía, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu berichtje - Reisverslag uit Santa Lucía, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu

berichtje

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg jolanda

13 April 2009 | Costa Rica, Santa Lucía

hola todos,

Allereerst even dit, naar aanleiding van de reacties op mijn vorige bericht; inderdaad bij gebrek aan beter was het coca cola light, mijn favoriet is nog steeds te pepsi hoor!
De paasdagen weer voorbij, geen ei gezien hier, de paashaas komt hier niet, te ver weg zeker. Maar gelukkig is het weer voorbij want op tv alleen maar van die jesusfilms en overal optochten met kruizen.
Vorig weekend had ik de wandeltocht gehad van de club holandes, ja afzien. 9 kilometer door de bergen was toch wel ver en ik was blij toen we bij het eindpunt aankwamen.
We waren met 13 man en naar afloop met zijn allen gezellig wat gegeten en veel gedronken. In de bar/restaurant hadden ze een voetbalspel wat ik natuurlijk gespeeld heb.
Weer nieuwe mensen ontmoet en volop gekletst. De dag erna gelijk met 2 van de club weesten uit eten in Heredia samen met nog een nederlander uit Hilversum die in Nicaragua woont, hij was in Costa Rica want werkt als reisgids bij Summum.
Van de week twee maal weer eens in Sacramento geweest, het huis stond sinds 2 weken leeg maar ze belde me op of ik het weer kon verhuren. Het zijn mensen die met de aardbeving hun huis verloren hebben en alleen hun auto hadden kunnen redden. Ja dat doe je dan natuurlijk weer.
Moesten wat kleine reparaties uitgevoerd worden en is weer bewoonbaar.
Vandaag werden we om 15.00 uur opgeschrikt door een invasie van donkere wolken en veel regen, het zou toch niet zo zijn dat de winter al weer in aantocht is.
En vanmorgen was het zo blauw als maar zijn kon en behoorlijk warm.
Hopelijk is het maar tijdelijk!
Nu ga ik zo dadelijk Lost kijken, mijn favoriete serie,voor het 5e seizoen alweer.
En morgenvroeg naar Heredia, meteen nog reisverzekering afsluiten,

Zie jullie allemaal binnenkort en vele groetjes, Jolanda

  • 14 April 2009 - 18:09

    Elly:

    Wat een mooie bloemen in je tuin.
    Als je naar Nederland komt, wat doe je dan met Maxillo? Had je niet twee honden? Of heb ik wat gemist.
    Wat een lieverd is het zeg! Kijk naar je uit, dus tot gauw!

  • 15 April 2009 - 13:41

    Marieke:

    Het aftellen is nu echt begonnen, nog even en dan zien we elkaar weer, heb er super zin in en met het weer komt het in ieder geval hier wel goed in nederland, het is nu ruim boven de 20 graden, heerlijk weertje, hopelijk in mei ook, daar gaan we wel van uit... Tot snel,
    Groetjes uit Breugel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jolanda

Hallo allemaal, Om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen hier. En om fotos te bekijken heb ik dit dagboek aangeschaft, veel plezier! groet jolanda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 35484

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: