weer thuis! - Reisverslag uit Valkenswaard, Nederland van jolanda - WaarBenJij.nu weer thuis! - Reisverslag uit Valkenswaard, Nederland van jolanda - WaarBenJij.nu

weer thuis!

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg jolanda

30 Mei 2009 | Nederland, Valkenswaard

Hai allen,

Er staat nog wel vanuit Nederland maar dat klopt natuurlijk al niet meer. Want na een maand Nederland ben ik weer terug in Costa Rica. Het was me wel een spannende terugreis. Dat begon natuurlijk al in Nederland met naar Schiphol rijden:regen en wat nog erger was behoorlijk heftig onweer. Het flitste werkelijk overal.
De vlucht was verder vrij rustig totdat we boven Costa Rica hingen, wat denk je.....weer onweer en regen.Wel normaal hier nu in de winter s´middags maar niet fijn als het vliegtuig dan zo begint te bewegen.
Met de taxi naar huis en daar wachtte een blije Max op me. Het is fijn om weer thuis te zijn al was de stilte weer even wennen. Maar weer volop werk zowel binnen als buiten. Was gisteren ook fijn, kwamen ze het gras maaien maaien ze mijn waterleiding doormidden. Oeps, dus water moeten lenen bij de overbuurtjes.De tuin leek overigens wel een oerwoud zo hard gegroeid alles in een maand tijd.
Trouwens Hector kwam ook van de week langs en wilde praten. Ik had daar eigenlijk geen zin in maar hem toch maar even aangehoord. Ja hij heeft het nu wel door dat hij mij "verwaarloosd" heeft en wil dat ik hem vergeef. Ik denk dan meteen dat zal hij wel weer moeten vragen van die "gekken". Kortom hij mist me zo en wil het liefst me weer terug hebben. Ja dus mooi niet zeg ik.Had hij dat maar eerder moeten bedenken!
Nou ik wilde jullie allemaal nog bedanken voor de gastvrijheid, lekkere eten en zeker het geklets. Fijn om jullie allemaal weer te zien en heel jammer dat ik weer niet iedereen heb kunnen zien. Maar die houden het te goed voor de volgende keer.
Adios allemaal en vele groetjes van mij

  • 30 Mei 2009 - 19:28

    Anton:

    Hi Jola, jammer dat we elkaar gemist hebben deze keer. Want ik had graag weer met je willen kletsen en een partijtje tennissen. Volgende keer dan maar. Fijn dat je weer THUIS bent.
    Anton.

  • 30 Mei 2009 - 19:34

    PaKe:

    Jol, fijn je weer gezien te hebben. Gelukkig hadden ze in die ene tent geen pizza's. Wat ik je wel kan zeggen: de volgende keer gaan we wokken (met of zonder Elly).

  • 31 Mei 2009 - 09:42

    Angela:

    Hey Jolanda,

    Goed om te lezen dat je weer heelhuids thuis bent. Leuk om je ff te zien en wie weet komen Kaat en ik je volgend jaar opzoeken...

  • 01 Juni 2009 - 13:47

    Marieke:

    Hoi Jolanda,

    Welkom thuis weer!!!
    Goed om te lezen dat je weer fijn op je eigen stekkie bent. Wij vonden het super om je weer gezien te hebben... Tijd is altijd veel te kort maar toch zeer de moeite waard!!! Tot snel weer,

    Groetjes Christian, Marieke en Fenne

  • 06 Juni 2009 - 08:16

    Elly:

    Hoi Jol,
    Gelukkig is de reis goed verlopen. (stel dat vreselijke ongeluk met die airbus was hiervoor geweest, dan ben je nog eens extra bang. Toch!)
    Fijn is dat als trouwe max je laat weten dat hij je gemist heeft.
    Overigens ga ik (zie bericht pake) een volgende keer mee waar dan ook een happie gaan eten.
    Wat lijkt je oudste nichtje op jou. Is ze in doen en laten ook een kleine Jol?
    Veel succes met de reparaties en het werken in je tuin.
    Knap van je om Hector aan te horen en toch goed voor jezelf te kiezen. Sterkte daarmee.
    liefs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jolanda

Hallo allemaal, Om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen hier. En om fotos te bekijken heb ik dit dagboek aangeschaft, veel plezier! groet jolanda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 35527

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: