reisbericht - Reisverslag uit Santa Lucía, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu reisbericht - Reisverslag uit Santa Lucía, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu

reisbericht

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg jolanda

02 Februari 2009 | Costa Rica, Santa Lucía

Hola amigos y amigas,

Het gaat dan weer gebeuren!
Wij komen naar Nederland, jawel allebei.
Al moeten we nog even wachten de tickets hebben we al.
Op 29 april komen we aan in Amsterdam en vertrekken pas weer op 26 mei.
Dus plan maar vast wanneer ik jullie weer kan zien,

tot gauw, Jolanda

  • 02 Februari 2009 - 19:09

    Elly:

    De mei vakantie valt in deze periode.
    Wij willen dan met de caravan ergens in Nederland een paar dagen weg, misschien iets combineren?

  • 02 Februari 2009 - 19:28

    Lonneke:

    Hey jullie, kei leuk dat jullie komen, ik wil natuurlijk heel graag mijn huisje aan hector laten zien! Laat maar wat weten, jullie zijn welkom hoor, de laatste week van april (dus de week dat jullie aankomen ben ik met de familie een weekje weg). Ik kijk ernaar uit om jullie te zien, liefs Lonneke

  • 02 Februari 2009 - 21:59

    Marieke:

    Hey Jolanda en Hector, wat een leuk nieuws en kei leuk dat jullie samen komen!!! We gaan elkaar zeker zien dan, kijk er erg naar uit,

    Liefs Marieke, Christian en Fenne

  • 04 Februari 2009 - 07:25

    Amber:

    Hola,
    Leuk dat jullie naar Nederland en zo lang. Jullie zijn altijd welkom (we hebben een logeerkamer). Kunnen jullie Tristan komen bewonderen.

    Groetjes Amber, Pieter en Tristan

  • 05 Februari 2009 - 11:39

    Geertje:

    Hey Jolanda,

    Leuk joh een maandje Nederland...
    Kom je ook een keer op zonhove?
    Zou leuk zijn, wie weet tot ziens!
    Ik vind 't altijd leuk om jullie verhalen te lezen.

    Liefs Geertje

  • 14 Maart 2009 - 12:05

    Marloes:

    hoi jolan
    ik zoo graag afspreken
    maar ik moet 2 dagen van toren vrij vragen
    wil je mih dat op tijd laten weten a,u,b

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jolanda

Hallo allemaal, Om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen hier. En om fotos te bekijken heb ik dit dagboek aangeschaft, veel plezier! groet jolanda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 35492

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: