enkele fotos meer - Reisverslag uit San Roque, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu enkele fotos meer - Reisverslag uit San Roque, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu

enkele fotos meer

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg jolanda

06 Februari 2008 | Costa Rica, San Roque

hallo,

Beetje bij beetje richten we het huis in.
Al veel gedaan en er blijft nog veel te doen ook. Houdt me van de straat he zullen we maar zeggen.
Genieten wel van het gemak om alles zo dichtbij te hebben en van het weer. Heerlijk warm ,koelt s´nachts wel wat af maar echt koud is het niet.En heerlijk om te slapen. En jullie allemaal carnaval weer goed doorgekomen, of nog steeds onder invloed?

groetjes Jolanda en ook van Hector

  • 07 Februari 2008 - 12:21

    Anton:

    Hi Jo, dat ziet er heel mooi uit.
    Alleen lijkt het bed wel een beetje smal.
    Jij bent wel slank, maar en beetje meer ruimte...( grapje).

    Anton.

  • 07 Februari 2008 - 15:11

    Risette:

    Hoi Jolanda! Leuk om alweer snel wat meer foto's te zien. Fijn dat het zo opschiet met je huis. Carnaval weer achter de rug... Wij zijn 1 nacht op stap geweest en ik ben nu strontverkouden en heb amper een stem over... niks meer gewend blijkt dan!
    Met de kinderen elke dag wel op rak geweest. We hebben zelfs de vierde prijs gewonnnen met de kinderoptocht (van de 8... best knap...). Dus de kinderen zijn weer een gouden medaille rijker!
    Groeten!!

  • 08 Februari 2008 - 09:13

    Lonneke:

    hey jo en hector, zag ik daar nou een bank? Wat ziet t er mooi uit! Geniet er lekker van en de groetjes weer! xx lonneke

  • 10 Februari 2008 - 16:31

    Elly:

    Hoi Jol en Hector,
    Wat een magnifiek huis, lux hoor.
    Bevalt het wonen daar, of verlang je terug naar je tuin, want je tuin nu is wel even iets anders.
    En wat een scheetjes die twee hondjes.

    Overigens hebben we sinds deze week ook een nieuwe bewoner bij. Wimpie. Een kater van 3 jaar, exact kopie van Cyp.
    a.h.v. hun bandjes kunnen we ze goed uit elkaar houden.
    Ze kunnen nog niet op een foto, want aan elkaar wennen dat duurt eventjes.
    Het gaat overigens nieteens zo slecht.

    Verder wil ik je vast feliciteren met je verjaardag en hoop dat jullie het erg gezellig hebben.
    Hector het huis versieren voor je vriendin!
    Geniet en het gaat jullie goed.
    liefs Elly

  • 20 Mei 2008 - 17:54

    Anneke:

    hey was gewoon even op san roque de barva aan het zoeken en kwam bij jullie uit... ik ben belgische en heb daar jaartje gewoond... komt je straat uit op het voetbalterrein? lijkt zo... dan wonen jullie wel heel dicht bij mijn gastfamilie...
    is leuk te zien dat jullie daar gelukkig zijn... ik kan niet wachten tot ik weer eens terug kan gaan.
    veel succes daar.
    Anneke1981@hotmail.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jolanda

Hallo allemaal, Om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen hier. En om fotos te bekijken heb ik dit dagboek aangeschaft, veel plezier! groet jolanda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 35495

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: