feliz navidad y prosporo año nuevo - Reisverslag uit Santa Lucía, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu feliz navidad y prosporo año nuevo - Reisverslag uit Santa Lucía, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu

feliz navidad y prosporo año nuevo

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg jolanda

23 December 2010 | Costa Rica, Santa Lucía

hoi allen,
Weer tijd geleden een berichtje vanuit costa rica. Hopelijk alles goed met jullie daar in de witte sneeuw.Hier gelukkkig geen sneeuw en een intredende zomer. Wat ook tijd werd!
Alles is hier al weer weken in kerstsfeer, wat wel mooi is dat ze vele bomen buiten versieren met lichtjes en zelfs in de steden is het net lichtjesroute in Nederland.
Ikzelf heb erg hard gewerkt de laatste maand, deze week zelfs 3 dagen en in huis. Een erg drukke tijd voor ons met alle cakedozen en cadeau verpakkingen.
Morgenavond ben ik uitgenodigd om mee te gaan naar een feest met Johan en Ineke ( 2 nederlandse vrienden van me) en ook om naar Carlos en Magdalena te gaan wat hier in de straat is. Maar ik heb nog niets vastgelegd, zie morgen wel.Kerstavond is wat ze hier dus vieren. En natuurlijk met de landelijke lekkernij: tamal. Foto bijgevoegd. Verpakt in bananenblad en bestaat uit een of andere deeg met rijst, kip, wortel, paprika en boontjes erin. Nou je je moet het proeven. Ik vind het wel lekker.
Rest mij iedereen een goeie kerst te wensen en alle goeds voor het nieuwe jaar.

Vele groetjes van Jolanda

• 24 December 2010 - 06:44

Kaat:

voor jou Jo en voor iedereen die dit leest: gezellige kerst en een Gezond en Zinvol 2011 !! Tot bels ( tamal zit er van de buitenkant iets lekkerder uit)

• 24 December 2010 - 07:43

Conny:

Geniet van Kerstavond....en vanalles eromheen...Hier volop sneeuw..wel 20 cm ..vanmorgen ging mn autodeur niet eens open, zoveel was er tegenaan gewaaid..maar een WITTE KERST voor ons....liefs Conny

• 24 December 2010 - 12:35

Elly:

Veel geluk en gezondheid in 2011.
    Van Paul ook!

• 24 December 2010 - 14:12

Michel & Gonny:

Hallo Jolanda,hier nog wat van je autogek ,hier is alles goed ,nou niet alles er is meer dan 20 cm sneeuw gevallen. Het wordt dus een echte witte kerst,we gaan straks nog effe met de hele familie naar de kerk waar we jullie pa en ma ook nog zien denk ik,en dan gaan we lekker eten .Ik hoor en lees dat met jouw ook alles naar wens verloopt,wij wensen je het allerbeste in het nieuwe jaar en een heerlijke kerst. Denk aan je lijn ha ha ha . Tot ziens in Valkenswird.
    Michel & Gonny

• 24 December 2010 - 14:19

Angela:

Ha Jolanda,

Ook voor jou hele fijne kerstdagen! Geniet maar van het warme weer daar, hier is het brrrrrrrrrrrrrrrr (maar wel erg mooi om te zien als je er niet doorhoeft).

Groetjes!

• 27 December 2010 - 20:21

Marieke En Fam.:

Hallo Jolanda!
    De kerstkaart zal het ook dit jaar weer niet gered hebben om op tijd te arriveren bij je, maar hopelijk krijg je deze nog wel, mogelijk dit jaar nog... Let me know!!!
    Het is hier sprookjes-achtig-mooi (vinden wij). Wij houden er wel van, denk met heimwee aan de wintersportvakanties terug nu...
    Hopelijk komt het er weer een keer van als de kinders oud genoeg zijn en mee kunnen op de latten.... Niets voor jou he! Maar jij komt er weer warmpjes bij te zitten met de aantredende zomer! We wensen je voor het nieuwe jaar alvast alle goeds wat er maar te wensen is en tot snel weer ergens....

Veel liefs van ons uit Breugel! XXX