barbeque - Reisverslag uit Santa Lucía, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu barbeque - Reisverslag uit Santa Lucía, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu

barbeque

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg jolanda

29 Maart 2009 | Costa Rica, Santa Lucía

hallo hallo,

Zal weer eens een berichtje plaatsen want is alweer tijdje geleden. Ondanks dat ik me soms verdrietig voel (jullie weten wel waarom) heb ik toch ook nog leuke activiteiten op de planning.
Gisteren, zaterdag, mijn eerste echte activiteit met de club holandes in Costa Rica en meteen met de neus in de boter of nou ja In de vlees want het was een bbq.
Op het terrein van de bierbrouwerij en gesponserd door heineken was het een geslaagde middag. Het was ontzettend warm, al tijden overigens!
maar gelukkig hadden ze ook voldoende fris en het vlees en salades smaakten goed.
Leuk om een hele dag bijna nederlands te kletsen en nieuwe mensen te leren kennen. Weinig brabanders maar toch enkele ontdekt uit Bergeyk en Veldhoven.
Heb veel gekletst met Anne-Marie uit Arnhem, zij wonen nu een jaar hier in het land en zijn een bedrijfje begonnen in planten en bloemen export.
Volgend weekend organiseren ze een wandeltocht in een gebied wat ik niet ken dus ik heb me opgegeven, nieuwe wandelschoenen gekocht en kijken of ik het nog kan.
Als jullie interesse hebben om de website te kijken van de club holandes, het adres: www.clubholandescr.com
Daar staan fotos van de evenementen op al zal ik er een paar hier bijvoegen.

groetjes en tot gauw allemaal
Jolanda

  • 29 Maart 2009 - 17:59

    Polleke:

    Ziet er allemaal gezellig uit, maar zie ik het goed. Drink je geen Pepsi Cola meer ? Trouwens ook daar is een duidelijke scheiding: vrouwen en mannengroepjes.

  • 29 Maart 2009 - 21:31

    Marieke:

    Haha, dat viel mij dus ook meteen op, die fles coca cola in je hand... ??!!! Bij gebrek aan beter...?
    Het ziet er in ieder geval gezellie uit, goed om te zien / lezen.
    Groetjes Marieke

  • 02 April 2009 - 16:47

    Elly:

    He keigoed!
    Leuk dat wandelen doet me gelijk weer aan Cyprus denken.
    Veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jolanda

Hallo allemaal, Om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen hier. En om fotos te bekijken heb ik dit dagboek aangeschaft, veel plezier! groet jolanda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 35498

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: