verhuizing!!!!! - Reisverslag uit San Roque, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu verhuizing!!!!! - Reisverslag uit San Roque, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu

verhuizing!!!!!

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg jolanda

21 Januari 2008 | Costa Rica, San Roque

hallo allemaal,

Voor de meeste echt een nieuwtje, sommigen wisten het al maar we hebben een ander huis. Afgelopen weekend zijn we verhuisd naar San Roque, een plaatsje wat tegen Barva aan ligt en dus vlak bij Heredia is. Het zat er al een tijdje aan te komen vanwege het ongemak in Sacramento, de weg is bar en bar slecht en ik geloof niet meer in reparatie. Heb nu 3 jaar gewacht en mijn geduld is nu op. Bovendien is het voor ons beiden hier beneden gemakkelijker om werk te zoeken. Voor Hector want die verdient nu erg weinig en ook ik hoop weer eens aan de slag te kunnen. De bussen komen bijna langs het huis, er zijn taxis, supermarkten, videotheek, en andere winkeltjes vlakbij. Kortom een luxe voor ons. Het huis is nieuw en heeft een paar kinderziektes met het water in de douche, werkt niet zoals het hoort. Wordt aan gewerkt hoor. Verder is het heel mooi en luxe voor ons in vergelijking met een berghuis. Wel jammer van de natuur, die mis ik wel een beetje maar zijn meer voordelen hier en lekker warm en minder regen. Het huis heeft twee slaapkamers en achter een heel klein plaatsje om te zitten, een apart washok, open keuken en nou ja hopelijk krijgen jullie beetje indruk op de fotos.
Voor nu rest mij nog het nieuwe adres:

conjuntos habitacionales
casa # 95
San Roque, Barva, Heredia

Telefoon moeten we weer opnieuw aanvragen

  • 21 Januari 2008 - 16:36

    Anton:

    Hoi Jolanda,
    wat leuk, het huis ziet er ook heel mooi uit, veel beter dan je vorige stekje. Mooie foto's en leuk om ook weer eens een foto van jou zelf te zien. Je ziet er goed uit en die hondjes....? zijn die ook van jullie?
    Groetjes ook aan hector en tot....ziens?
    Anton.

  • 21 Januari 2008 - 17:24

    Geertje:

    Hey Jolanda en Hector,

    Ziet er allemaal super uit joh...
    Leuk om steeds te lezen hoe 't met jullie gaat!!!
    Nou hopenlijk gaan jullie het op deze plek helemaal maken,

    Veel liefs Geertje, Hugo en Teuntje... (onze nieuwe aanwinst van 13 augustus 2007, een heel lief klein meiske))

  • 21 Januari 2008 - 19:34

    Karin:

    Heul fijn vur je!!!Ik zei tegen Jos dat je ging verhuizen en hij vroeg: Naar Nederland??? Maar daarginder ligt je geluk en ik hoop gelukkig gelukkig beter in je nieuwe huis. Ziet er goed uit. De dogies en Hector ook! Eindelijk deze site kunnen bekijken!

    Lieve groetjes en een knuffel voor Max en Dana

  • 22 Januari 2008 - 18:25

    Lonneke:

    Hey jolanda en hector, wat een mooi huis zeg! Lijkt me inderdaad lekker om wat meer luxe in de buurt te hebben, maar de prachtige natuur zul je inderdaad wel missen, gelukkig kun je het nu omdraaien he, gewoon lekker af en toe een keer naar boven rijden en beneden wonen in plaats van andersom! Geniet van het nieuwe huis en elkaar! Wel jammer van de deur trouwens. Hihi, liefs Lonneke

  • 22 Januari 2008 - 20:26

    Risette:

    Hoi Jolanda! Fijn dat je het al zo naar je zin hebt in je nieuwe huis. Ziet er inderdaad wel goed uit!! En wat een superschattige hondjes!!! Zal ook wel de nodige tijd in gaan zitten? Worden ze groot (en waaks?)?
    Weet je al wat voor werk je wilt gaan zoeken? Is de werkeloosheid zo groot daar? Misschien allemaal wel wat makkelijker nu je weer beneden woont.

    Ik was dit weekend naar een festival waar ook Geit rondliep. Ik heb niet met hem gesproken trouwens, maar herkende hem wel meteen van jou verhalen. Ook een klasgenootje van jou, van de Z even gesproken. Moest de groeten doen, maar ben de naam kwijt. Was toen een vriendinnetje van jou, geloof ik.
    Heel veel geluk samen in je nieuwe huis (en twee slaapkamers, da\'s wel lekker he?)

    liefs Risette

  • 23 Januari 2008 - 20:58

    Michel & Gonny:

    Hallo Jolanda & Hector het is heel fijn dat jullie zo een mooi huis hebben gekocht,veel meer confort wat toch wel fijn is.Ik hoop dat jullie er heel veel geluk en gezondheid mogen beleven. Tot ziens en houdoe !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jolanda

Hallo allemaal, Om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen hier. En om fotos te bekijken heb ik dit dagboek aangeschaft, veel plezier! groet jolanda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 35492

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: