nieuwe gasten - Reisverslag uit Sacramento, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu nieuwe gasten - Reisverslag uit Sacramento, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu

nieuwe gasten

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg jolanda

12 November 2007 | Costa Rica, Sacramento

hoi hoi,

Hier dan de beloofde foto van de hondjes en mijn zelfgetimmerde hondenhok. Dana en Max zijn er blij mee. Dana is het meisje en bruin en dus is de andere Max. Het blijven medio kleine hondjes maar zijn goed in blaffen en dus een goed alarm systeem.

tot later

• 12 November 2007 - 18:24

Elly:

Hey ik wist niet dat jij ook zo'n site hebt. Mijn neef in Australië en een nicht n Argentinië mailen zo ook naar de familie. Leuk.
    Wat een leuke scheetjes. Max is duidelijk te zien Dana niet, dus daar moet je nog maar eens een mooi foto er bij plaatsen.
    De foto van ons is leuk.
    Doe de groeten aan Hector en een knuffel aan de twee snoepjes.

• 16 December 2007 - 13:49

Marjolijn Janssens:

Hoi Jolanda je zult me zo wel niet kennen, maar ik ben nu bij mijn moeder in Valkeswaard. Bij Maria Teunissen en jullie pa en ma zijn op bezoek bij haaar en vertelde over jou avontuur op costa rica ik vertelde dat ik hier ook misschien volgend jaar naar toe wil gaan en moest dus even op je site gaan kijken.
    Vandaar dit berichtje.
    Mocht ik volgend jaar naar costa rica toe komen vraag ik wel wat informatie over het reizen in costa rica. En kan ik dit dan altijd via je ouders vragen. Groetjes Marjolijn Janssens j.janssens11@chello.nl