oppassen - Reisverslag uit San Bosco, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu oppassen - Reisverslag uit San Bosco, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu

oppassen

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg jolanda

05 November 2007 | Costa Rica, San Bosco

hoi allen,

Vorige week hebben we een week in een ander huis gezeten.Het is van een amerikaanse vrouw(claudia) en zij moest een weekje weg. Maar aangezien ze drie honden heeft moest ze een oppas hebben. Twee herders en een vuilnisbak. Leuke beesten alleen zijn ze gewend om binnen te slapen en ze lieten ons niet veel slapen. Op en neer getrippel tot geblaf toe. Vermoeiend weekje dus maar wel gezellig en erg mooi. Kijk maar op de foto,mooi uitzicht op de vallei. Een gedeelte is het huis van haar en de andere het gastverblijf. En we konden lekker hamburgers bakken wat ze had een bbq. Al met al was het leuk,leek wel soort vacantie en we kregen nog betaald ook.
Verder ga ik later op de dag 2 hondjes voor ons ophalen. Dana en Max, kleine hondjes zijn het,weet niet wat voor ras. Ik denk een mix.Ik heb een hondenhok getimmerd maar de foto moeten jullie even tegoed houden.De hondjes komen van de hond van de ouders van Hector. En zijn nu bijna 3 maanden oud.

tot volgende keer weer, groet jolanda

• 05 November 2007 - 16:10

Marieke:

Ha Jolanda, hoop dat je dit nog leest nu je ook aan de PC zit... Ziet er inderdaad als vakantie-paleisje uit. Lekker toch?! De lucht en het weer zien er daar ook beter uit als dat het hier is, alhoewel de herfst ook z'n charmes heeft... Erg leuk om zo af en toe een foto'tje en een verhaaltje van je te lezen op je site. Succes met de hondjes!! Groetjes Christian en Marieke

• 08 November 2007 - 09:40

Amber:

Hola,

Wat een uitzicht! Ben benieuwd naar je hondjes. Ik heb nu 2 kleine poesjes van een week of 10. Schattig joh!

Groetjes Amber