viva holanda - Reisverslag uit Heredia, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu viva holanda - Reisverslag uit Heredia, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu

viva holanda

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg jolanda

08 Juli 2014 | Costa Rica, Heredia

Nou het is nog steeds feest hier, de selectie is net aangekomen op vliegveld en het is er superdruk. De mensen zijn hier over het algemeen tevreden met wat ze hebben gepresteerd en vinden dat nederland verdiend gewonnen heeft. Maar vullen ze dan toch trots aan:-)we hadden wel gelijk gespeeld.
Maar ze vinden dat nederland superieur was aan costa rica.
Ik vond het super spannend, geeft toch een extra dimensie dat ze tegen costa rica speelde maar was erg opgelucht dat nederland won.
En hopelijk doen ze dat nog twee keer.

Groeten en nog veel kijkplezier
Jolanda

• 09 Juli 2014 - 09:06

Karin:

Ga ervan uit dat ik de finale NL-Duitsland bij jou kijk. Tot morgenavond x

• 09 Juli 2014 - 13:21

Risette:

Grappig hoe zo'n wedstrijd je weer wat dichterbij brengt (in gedachten). Ik zag je bijna zitten met vrienden samen.....
    En we pakken gewoon eerst Argentinie en dan Duitsland in....
    Ik zie dat Karin jou kant op komt. Heel veel plezier samen!
    groetjes uit Schijndel

• 09 Juli 2014 - 20:36

Angela:

Ha Jolanda,

Leuk om foto's te zien van in het oranje uitgedoste mensen in Costa Rica. Ga je zo ook kijken naar Nederland-Argentinië? Zo ja dan veel kijkplezier. En doe Karin de groeten als je haar ziet :)