feestdagen - Reisverslag uit Heredia, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu feestdagen - Reisverslag uit Heredia, Costa Rica van jolanda - WaarBenJij.nu

feestdagen

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg jolanda

25 December 2013 | Costa Rica, Heredia

hallo,

Nog net op tijd om iedereen fijne feestdagen te wensen en de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar; 2014!!!
Ik heb het hier super druk gehad met het maken van mijn schoendozen, de gekte voor kerst, nu is de tijd van de schoolschoenen. Ze hebben hier allemaal uniformpjes metspeciale zwarte schoolschoenen en zitten nu in de zomervakantietijd tot ergens in februari.
Dus de verkoop gaat nog door al is het wel wat minder.
De plannen voor de feestdagen zijn morgen eerst en vooral uitrusten en lekker niets doen en tijd aan de honden besteden. Daarna misschien paar daagjes weg maar nog niet echt gepland.
Plannen om naar Nederland te gaan zijn er ook voor komend jaar, ergens in april/mei.
Verder goed naar mijn zin hier, veel bakbananen, manderijnen en citroenen uit eigen tuin gehad al is de tijd van die laatste twee nu voorbij. Twee niewe, oude autos en gelukkig omdat mijn voetbalcluppie van hier afgelopen weekend kampioen is geworden en omdat het goed gaat met mijn nederlandse club, AJAX.

groeten vanuit een zonnig costa rica

  • 25 December 2013 - 13:49

    Elly:

    Hoi Jol.

    Je ziet er goed uit op de foto's. De schoenendozen? Doe jij het hel proces? Drukken, stansen etc?
    Wij, Paul en ik, wensen jou alle goeds toe. Hopelijk treffen we elkaar als je ff in Nederland bent.

    Heel vell liefs van ons.

  • 25 December 2013 - 17:08

    KAAT:

    Fonkelende kerstdagen en een schitterend 2014 !! Zie je mail komende dagen, want voor het nieuwe jaar een stuk tekst van mij!! Lieve groetekes van de "Smitskes

  • 26 December 2013 - 09:27

    Angela:

    Hey Jolanda,

    Grappig, die schoenendozen! Wat doe je daar precies mee? Ik heb een hele tijd geleden ook de foto's van je nieuwe stekkie bewonderd, ziet er goed uit!

    Nog een fijne tweede kerstdag en alvast de beste wensen voor een spetterend 2014!

    Groetjes,
    Angela

  • 26 December 2013 - 16:08

    Risette:

    Hee Jolanda, jij ook de allerbeste wensen voor het komende jaar!!

  • 26 December 2013 - 18:17

    Anton:

    Hallo Jolanda,

    dank je voor de mmoie foto', ja we kunnen wel zien dat je lekker in je vel zit.
    Ook de natuur is heel mooi en aantrekkelijk.
    Jij ook een gezond en succesvol 2014 toegewenst.

    Anton.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jolanda

Hallo allemaal, Om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen hier. En om fotos te bekijken heb ik dit dagboek aangeschaft, veel plezier! groet jolanda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 35466

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: